Accepterad gabriel andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

gabriel andersson

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929942309/

Ditt Hex-ID: steam:110000139cc1725

Vad är din discord tagg? Gabbe#5064

Vem var det som bannade dig? Diaz#9999 som bannade mig men flertal som tog beslutet

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-10 163515.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror själv att staffsen samt ägare valde att banna mig var för jag sköt veldigt mycket under denna pariod och hade ingen bra rp även så kalad problemspelare så därför dom bannade mig för rpoblemspelare var för jag sköt aldedes för mycket under denna period

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var så här att jag var med i ett gäng och under denna period så hade vi gäng krig med 2 till 3 gäng så det var en hel del skottlåsning men till mitt försvar så var det mycket gängen som kom till oss och började sjuta sedan sköt jag tillbaka vilket jag tyckte var rätt på den DÅ! men det är ju ok att sjuta mot en bil en gång per vecka eller så men det var valde att göra var att jag valde att sjuta hela tiden mot dom som kom och drivbya oss och gick upp på tag och sköt oss med sniper det var mycket dumt av mig men helt tänket så blev det aldedes för mycket gäng krig och alldedes för mycket sjutande just då och då hae jag sjutit extremt mycket och då blev jag permanent avstängd från unive för problemspelare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså såhär det var en rätt ban enligt mig på det sättet efter som det var jag som sköt och det var jag som spela och hade kas rp så Ja det var en rätt men men sen ser jag det lite såhär att jag sköt mycket under en två dagar men varför jag sköt så mycket var för att dom kom och sköt mot oss sen som sagt så var det dåligt av mig att sjuta tillbaka jag skulle bara kunnat tagit det lungt tills dom kört iväg eller sjutit ner mig så jag hade kunnat påvärka det så det är därför jag tycker det var en rätt ban men vill förtfarande säga att det var inte jag som gick till en skottlåsning utan det var jag som hamnade i det för dom kom till oss och börja sjuta vill bara förtydla det men somsakt jag kunnde påvärka det därför tycker jag ni gjorde helt rätt som banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har 38 bans sedan tidigare men dom flesta bansen har varit när jag ej var medlem på unive rp men när jag hade lärt mig rp och skaffat medlem så var det inte allas lika mycket banns men det kunde hända att jag blev bannad för rdm eller något sånt men när jag blev krim så lungnade allt sig ganska så rejält men man var dum ibland och blev bannad för suntförnuft någon gång sen har jag faktist varit p bannad en gång innan men det var för min lille brosa hade sicka inv till hans server till Philip320 men det löste sig en annar mins jag ej något mer så.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja som sagt så skulle jag kunnat bara låtit det vara och bara inte sjuta på dom som drivbya oss och sånt jag skulle bara gått och gömt mig eller något eller låtit dom vinna senariot och låtit dom kidnappa eller sjuta mig eller kanske inte låtit dom så men gjort det lättare för dom så det skulle blivit roligt för båda parterna så svaret på det är ja jag hade kunnat gör det annorlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig så mycket kommer jag tillbaka så kommer det inte hända att jag kommer sjuta så mycket jag kommer tänka på det hela tiden så vill ni ha tillbaka en spelare som faktist bryr sig om sin rp kanske inte just då när jag var blev bannad så tänkte jag inte på det men nu känner jag en helt annan grej av rp jag känner att jag vill ha bra rp och den ända servern som faktist har bra rp är just unive och om jag vill utväkla min rp och bli en mycket bätre rpare så om jag får komma in på unive igen så kommer jag bli jätte glad men ja jag förstår ju att ni inte bara kan släppa tillbaka maser med problemspelare men lovar jag är igentligen inte sån som sjuter men vet ej vad som hände den perioden. Men det ända jag vill just nu är att komma tillbaka till unive och komma in på unive med en bra RP kommer inte svika unive en gång till.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår det

och om jag blir nekad så skulle det varit snällt om du skrev någon anledning eller något som jag kan förbätra eller bara skriv sluta göra ban överklagans skriv bara något så jag vet.

Tillbaka