Nekad gabriel andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabriel andersson

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929942309/

Ditt Hex-ID: steam:110000139cc1725

Vad är din discord tagg? Gabbe#5064

Vem var det som bannade dig? det var Diaz#9999 som banna mig och san#1000 som tog bort mig från dcn

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-10 163515.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag var helt änkelt en riktig porblemspelare jag gick i sköt alldedes för mycket och hade ingen såvidare bra rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jo det som hände var att jag sköt ganska mycket dagen innan jag blev bannad och sen dagen efter så blev mitt gäng nerstäng och då klagade min boss lite i krim support och då så såg dom i loggsen att jag hade startat maser av skottsåsningar dagen innan och såg att jag var en riktig problemspelare och då så blev jag bannad och bortagen från dcn och fivem vilket jag förstår till 110% för jag var inkompitent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en helt rätt ban jag hade helt vädrelös rp och sjöt aldedes för mycket jag var halt inkompitent spelar på unive men snälla 320 kan jag bara få vissa dig att jag kan ha bra rp jag behöver bara en skans att vissa dig jag var helt inkompitent och sjöt men jag lovar dig det har ändrats så snälla bara ge mig EN sista skans att försöka JAG LOVAR DIG jag kommer inte svika dig denna gång.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad tidigare kommer inte ihåg allt men det var en hel del lall och sånt när jag började med unive och fivem eftersom unive var min första server så blev det en hel del regel brot i början men när jag hade lärt mig hur men rp och alla grundregler så var det inte lika mycket det var en gång jag blev bannad för felrp men det tog jag väldigt mycket lär dommar av och sen kan det hänt 3-4 gånger att jag blivit bannad för något men inget som jag kommer på så här direkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunnat gjort så mycket anorlunda jag skulle kunnat tänkt efter lite jag skulle kunna göra så mycket för att förhidra det men ja jag hade ingen bra rp men det her inte gått så längesedan jag blev bannad men för mig känns det som månader och jag har förbätrat min rp genom att sitta och läst reglerna typ 4 gånger om jag har läst krimmnel reglerna typ 3-4 gånger om för jag vill värkligen komma tillbaka till unive med en BRA rp så att du kan se vad jag igentligen kan ha för rp så snälla bara ge mig en sista skans

Har du lärt dig någonting efter din ban? OM jag har har legat vaklös på neterna för jag vet att jag är bannad och att jag kunnde varit unbannad om jag bara skulle tänkt efter lite man nu sitter jag här och skriver en ban överklagen kanske för att den ska bli gödkänd eller för att den ska bli nekad jag vet inte men en sak jag vet är att jag ej kommer svika dig 320 när jag vissar dig att jag kan ha bra rp tack .läs gärna alt här det är viktigt för mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka