Nekad gabriel andersson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabriel andersson

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198929942309/

Ditt Hex-ID: steam:110000139cc1725

Vad är din discord tagg? Gabbe#5064

Vem var det som bannade dig? Diaz#9999

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-11 141544.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo för sjöt för mycket och då med bidrog med dålig rp och ja då blev jag permanent bannad för problem spelare vilket jag förstår

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag sköt ganska mycket dagen innan jag blev bannad och sen dagen efter så blev mitt gäng nerstäng och då klagade min boss lite i krim support och då så såg dom i loggsen att jag hade startat maser av skottsåsningar dagen innan och såg att jag var en riktig problemspelare och då så blev jag bannad och bortagen från dcn och fivem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju såklart en rätt ban eftersom jag hade sjutit aldedes för mycket under den dagen och var helt ärligtallat helt dum i huvet som sjuter såhär mycket efter som jag är igentligen inte en son som går runder och sjuter hela tiden utan jag är en som vill ha bra rp men ja vet faktiskt inte ens vad jag ska säga efter som jag hade helt efterbliven rp. Men om jag bara får en till skans bara en så lovar jag att vissa att jag kan rp och inte bara sjuta

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit en hel del lall och vdm och sånt men det var när jag började med fivem och unive så det var längeseda eftersom jag spelat på unive 1år + men sen har det varit någon gång jag blev bannad för felrp och sen blev jag bannad för mild sv abus för jag råkade ha toggleid som var helt mitt fel och JA jag har lärt mig mycket av mina misstag och det har aldrig häntt igen efter en ban och detta kommer aldrig hända igen om jag får en ny skans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunat göra så mycket jag skulle kunat tänk efter lite istellet för att vara helt efterbliven jag skulle kunnat tänka på hur mycket jag skottade jag skulle tagit en paus i typ 1 dag jag skulle kunnat gått och gjort något annat än att skottat och då kanske ni staffs/ägare tänker men varför gjorde du inte det då mitt svar på den frågan är jag var helt efterbliven under dan dagen och bara sjöt vilket resultera i p ban vilket jag förstår men jag sakt staffs/ägare som läser denna jag vill också så en framtid i unive jag förstår till 100% om ni nekar denna eftersom jag var dum i huvet men somsakt jag vill se en framtid i unive och det menar jag värkligen så snälla ge mig en ny skans att vissa vad för rp jag kan ha och vilka stora och roliga senario jag kan göra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja om ni bara visste hur mycket jag har lärt mig av den här bannan läs bara alt som står där uppe alt det jag skrev i vad jag kunde göra annorlunda menar jag att jag kommer nästa gång något sånthär händer att det skottas för mcyekt kommer ja tänka efter och kommer ta en paus jag kommer göra alt som står där uppe det kan jag lova så snälla lite å mig ägare/staffs vill bara unives bäste snälla ge mig en till skans ska ej svika er igen lovar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka