Nekad Gabr1z | Whitelist ansökning (Filip)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabr1z

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088222397/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Magnusson

Vad är ditt discord namn? Gabbe#2162

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Gabbe Toretto och är 29 år med ursprung från Dominikanska Republiken. Han är en väldigt glad människa som gillar att prata med människor och umgås med vänner. Han är även väldigt bil intresserad och meckar med bilar på fritiden. Däremot så får han inte så bra med pengar så han vill börja med kriminalitet eftersom hans vänner pushar honom. Gabbe har inte så många fler intressen än bilar och bilrace men snart kommer han att öppna upp en ny värld.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag vill bli Whitelistad är för att jag känner att jag är en seriös spelare. Det finns många spelare som jag möter som inte kan hantera sig och pratar om annat. Jag tycker verkligen den här servern är extremt rolig och jag har spelat den varje dag sen jag kom in, från morgon till natt. jag kommer att göra vad som krävs för att få det bättre.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag spelar så pass mycket på servern och jag känner att jag har mer möjligheter till att göra grejer när jag är Whitelistad. Innan jag kom in på denna server har jag joinat ett par och dom är inte roliga och intressanta på samma sätt som denna. Denna server är unik med unika spelare.

Hur hittade du Multistaden? En bra vän till mig rekommenderade servern och sa att den var extremt rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med detta är att bygga upp en annan värld med nya vänner. Eftersom i rollspel kan man ha så roligt eftersom man kan göra mycket mer än i verkligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka