Accepterad Gabboshvemvet | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabboshvemvet

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198082335734/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Trippy#7913

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 1997

Berätta om din karaktär. Allt började en sommar för 10 år sen när jag och min bror hamnade i kläm på fotbolls planen och hamnade i en konflikt med 2 andra grannar. Vi hamnade fort i bråk med flera grabbar , så vi slogs dag in och ut med folk för att klara oss.

det slutade med att det gav oss stora problem. Mamma börja knarka och pappa lämnade oss, vi hade inget kvar längre vi fick kämpa oss fram, jag fick börja jobba som kassör på Amo´s livs.

Helt plötsligt märkte jag att vi va tvungna att ge kassan till en man varje torsdag kl 18:30.mannen var stor och skallig han hette Vladimir, han och jag blev nära vänner med tiden han ledde mig till många stora affärer där jag tjänade bra pengar. så jag kunde försörja familjen.

jag va riktigt glad började jobba 20 timmar om dagen knarkade som fan för att kunna jobba mer och mer, det resulterade till slut med att jag knarkade upp pengarna och hamna i skulder. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen jag gömde mig hemma varje dag.

till slut samla jag på mig modet att gå ut för att min bror hade supit ner sig på stan och fått stryk. det regnade det var kallt kände kalla kårar i hela kroppen, plötsligt hände det bang bang bang jag hade blivit skjuten precis utanför min bil, min bror hade satt dit mig.

jag vakna ur koma efter 5 månader, dom hade gripit skytten det var Vladimir mannen som va min vän och kompanjon! jag kunde inte förstå att alla mina vänner var borta. Jag hade ingen familj att lita på.

jag tog steget och flytta från staden och lärde känna nya grabbar vi styrde upp nya affärer och snabbt blev jag huvud mannen på efterlyst listan hos Säpo ,men det skulle inte hålla mig undan från att få min plan att gå igenom att döda Vladimir och min bror.

dagen kom då jag och grabbarna åkte till min gamla stad och klippte en efter en, sen den dagen har jag aldrig backat från nån och aldrig litat på någon. Det ändrade mig som person på några dagar.

men sen kom personen som ändrade mig på 1 minut det, var min pappa han hade blivit utskickad från landet när jag var 6 år gammal men hade lyckats att bli in smugglad hit igen för 2 år sen.

han hade letat efter mig och min bror sen dagen han kom tillbaka. men mamma visste inte var vi va så han va ute på gatorna och leta varje dag och natt tills han hade hitta oss. jag såg ha ni ögonen och han krama mig.

hur ska jag förklara om Juan (min bror) det var det ända jag tänkte på. dagarna gick vi letade efter en man som var borta. still slut samlade jag till mig, jag sa att han hade dött i en bil krock förra året. Pappa bröt ihop på plats, pappa ramlade som en säck potatis och slog på marken. Jag var skyldig till detta ingen annan.

jag bestämde mig att jag måste ändra på livet jag måste göra pappa stolt Juan hade velat det. Jag började som telefon försäljare till en framgångsrik affärsman som tjänade vita pengar. Jag köpte ett hus till pappa och ett hus till mamma.

det är den jag är idag en före detta kriminell affärsman.

Dante är född 1997 och är en person som respekt betyder väldigt mycket för honom.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag borde bli Whitelistad pga att jag tillkommer med en hög rp nivå samt en sunt tänkande inom rp och olika scenarion som blir roliga för alla parter som är inblandade. Vill även hitta en stabil server som man kan bygga sin karaktär mer och hitta andra karaktärer som passar in på Dante så att man kan hitta lite nya vänner.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag har hört gott om Multistaden och vill ha en server där det är hög rp nivå och trevligt folk. Spelat här ett tag nu och känner att det är dags att bli Whitelistad så att man kan hitta något ordentligt jobb och möta alla olika karaktärer i staden.

Hur hittade du Multistaden? Fick tips utav några polare som spelar här och dom tyckte att jag borde börja spela igen och då valde jag o mina vänner att börja här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att skapa roliga och verkliga scenarion med mina vänner samt andra karaktärer i staden.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det gör jag inte. Precis kommit tillbaka från ett långt break på 1.5 år typ. Innan hade jag och min vän en egen server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka