Nekad GABBO | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GABBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
467
Reaction score
115
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? GABBO#6311

Vad är ditt födelsedatum? 2 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Juan Evenholt och är 29 år. Han växte upp fattigt med sin pappa eftersom hans mamma dog några veckor efter att Juan föddes. Hans pappa var väldigt hård mot han och slog och kränkte han även ibland, detta var för att Juans pappa la skulden på Juan för mammans död. Juan rymde rätt så ofta hemifrån eftersom han blev så arg och ledsen på sin pappa. En dag när hans pappa hade slagit han med bältet flera gånger rymde Juan och tänkte aldrig komma tillbaka. Efter bara ett par dagar ute på gatan stötte han på ett gäng ungdomar som bad han göra ett ärende, det gick ut på att han skulle hjälpa dem stjäla en bil åt dem och han skulle få lite pengar, girig som han är så tar han erbjudandet och efter det så blev han bara mer och mer involverad i kriminella aktiviteter. Efter att han var involverad i en skottlossning där han blev svårt skadad så vill han rätta till det och komma på rätt spår igen. Hans barndom har lett till att inte pratar så mycket eftersom han inte vill att någon ska få reda på hans bakgrund men han kan fortfarande vara aggressiv men väldigt sällan. Han har väldigt dåligt tålamod när det gäller folk som är uppkäftiga men han har aldrig slagit någon för det. Han har alltid gillat bilar ända sen han var barn drömde han om att äga en superbil och det är fortfarande hans dröm, men just nu jobbar han som en byggarbetare.

DETTA VAR SAMMA TEXT JAG SKREV PÅ MITT ANDRA KONTO MEN JAG HAR ETT NYTT DC KONTO, KAN BEVISA DET OSV

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag föredrar främst social rp och älskar att göra roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna i ett scenario. T.ex du blir kidnappad och du har en Glock på dig, istället för att ta upp din Glock så låter du kidnapparen hitta den och det kan bli ett roligt scenario, de kan också vara tvärtom att personen som kidnappa inte rpar på att han hittade glocken, ett scenario måste inte alltid vara en förlust eller vinst utan man spelar för att ha roligt

Hur hittade du Unive? Har spelat på unive förut men då var jag inte så bra på rpa, nu har jag spelat på andra rp servrar och ger mig själv en chans på unive igen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervjun. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka