Nekad GABBO | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GABBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
467
Reaction score
115
Vad är ditt namn i verkligheten? Rio

Vad är ditt discord namn? 1.rioflankstek

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Peppe Plep 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? ambitiös framåtlutad och självsäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Peppe hade en tuff men givande uppväxt i i staden stockholm det har lärt han att det är viktigt att vara driven och visa fram fötterna för att få möjligheter att komma framåt och nu vill Peppe flytta till unive för att utforska ny möjligheter att flytta nålen framåt.Peppe Plepp är en person som alltid försöker sitt bästa och utvecklas.Peppe bidrar med bra och posetiv stämning till sin omgivning.Peppes mål i livet är att kunna utvecklas så mycket som det bara går och samla mer erfarenhet och bli ännu bättre både som person och i olika uppgifter.Peppe vill bidra med energi,engagemang och en bra inställning samt visa att ansvar och motivation som alltid finns med. Men vi får se om Unive leder peppe på rätt eller fel spår.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och rolig Roleplay där fokuset ligger i att göra en bra stämning för alla spelare. Med en posetiv inställning och respekt för reglerna vill jag hjälpa till att göra servern till en trevlig och aktiv plats. Jag försöker alltid spela realistiskt och bidra till RP som utvecklar situationer istället för att förstöra dem. Jag bidrar också med bra sammarbete och kommunikation med andra spelare, vilket gör Roleplayen blir mer levande och engagerande. Målet är att bidra till en trygg och rättvis RP där alla får en chans att ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte bara ska vinna själv utan att också hjälper till att göra scenariot roligt och bra för den andra personen eller gruppen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot reglerna eftersom att jag är ny

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM random deathmatch som betyder att det är förbjudet att attackera eller döda någon utan anledning. VDM vehicle deathmatch betyder att jag inte får använda ett fordon som vapen. Powergaming betyder att jag inte får göra orealistiska saker som en riktig person inte hade klarat. suntförnuft är den sjelvklaraste för mig efter som att den omfattar i typ alla regler som jag har förstått det och det innebär att man ska tänka som man hade gjort i verklighten tillexempel så hade jag inte gått fram och slagit någon i verkligheten.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en seriös spelare som ska bidra med hänsyn till andra spelare och ajg har vänner som tillhör unive så jag kommer att vara seriös.även fast det är min första gång som jag spelar fivem så vill jag lära mig och bidra med en bra miljö även fast jag inte har mycket ärfarenhet av RP

igga fel konto min cus va inloggad på mitt

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du skrev att det va fel konto??

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka