Accepterad GABBO | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GABBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
467
Reaction score
115
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199465635082/

Ditt Hex-ID: 110000159ba1d0a

Vad är din discord tagg? GABBO#6311

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: 46AE5EDC-E504-4B6C-91AE-D9F76A4348DB.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade ortenwave discorden i bion för att jag glömde ta bort det nu efter att jag valt att gå över till unive så jag har tagit bort det nu och när jag blev bannad hade jag redan gjort en medlems ansökan och den blev godkänd så skulle uppskattas om det kunde förbli så❤️

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skrev lite i general, sen såg jag att de var en kille som jag var vän med när ja körde på ortenwave som sa att han blivit blacklistad från ortenwave så sa han att han skulle köra på unive nu, detta var då i general samtidigt som Philip skrev så svara jag han med ”nej blev du blacklistad haha” och sen skrev jag ”jag ska också köra på unive nu och sen skrev Philip ”Vill inte ha era äckliga människor här” så blev jag bannad, blev väldigt besviken då jag verkligen ser upp till Philip som förebild.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som glömde ta bort ortenwave från min bio

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej jag har inte blivit bannad på unive förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle tagit bort ortenwave innan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta bort ortenwave från min bio

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Vill tillägga att anledningen till att jag byter till Unive är för att jag är en seriös rpare och passade inte in på ortenwave för att rpn där e inte lika bra som här och vill ha bättre rp omkring mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka