Accepterad GABBO | Ansökan till Servervakt [Alz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GABBO

Aktiv Medlem
Meddelanden
467
Reaction score
115
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad heter du på discord? GABBO#6311

Ange ditt födelsedatum 2 November 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag 16-22
Tisdag 14-22
Onsdag 15-22
Torsdag 16-22
Fredag 14.30-02.00 cirka
Lördag 9-02.00 cirka
Söndag 9-23

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 29 januari ( har dock bytt dc konto och forum konto)

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 sv ban av drobz

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att underlätta arbetet för staffs genom att göra "små" uppgifter som till exempel att dva en bil eller kicka en lallare för att scenariot ska vara roligt för alla. Som servervakt jobbar man inte som en staff i no clip utan man rpar som vanligt men om man upplever ett regelbrott så kickar man eller svbannar för att i stunden få bort personen från scenariot för att scenariot ska vara bra (man ska bara banna i scenario ifall det är en person som medvetet förstör scenariot genom att vdma men annars ska man inte banna i scenario) Om jag sedan tycker att bannen ska vara längre så kan ja skriva de i ban bevis.

Detta är min gamla ansökan som jag skrev innan jag blev staff men har lagt till.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill hjälpa till att förbättra upplevelsen på servern och som polis utsätts man för väldigt mycket copbait och folk som lallar som förstör scenario. Dessutom har jag extremt mycket tid och erfarenhet, är aktiv minst 6 timmar om dagen på vardagar och hela dagen på helger. Även för att jag själv vill uppleva bättre rp så vill jag inte ha lallare omkring mig som förstör, för det blir inte roligt för nån, och mitt mål är att mitt rp ska vara njutbart för alla. Jag tycker att jag borde bli SV eftersom jag har mycket erfarenheter som både sv var jag i ungefär en månad sedan var jag staff i en månad så jag har mycket erfarenheter om hur ban systemet funkar och när det är rätt att dva en bil eller banna en person.

Detta är min gamla ansökan som jag skrev innan jag blev staff men har lagt till

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Ett exempel skulle vara ifall jag blir stannad av polisen så lägger jag mina saker i handsfacket och dvar bilen för att polisen inte ska kunna hitta det och jag inte ska förlora scenariot. Ett annat exempel är ifall jag använder toggleid i scenarion eller för att se om det finns staffs som speccar. Jag vet att korruption leder till indragen sv.

++rep Jag vet hur bra han jobbade som helper och är helt säker på att han kommer klara SV lika bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka