Accepterad Gabbi94 | Medlem ansökning [Domi.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbi94

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriella Mössler

Vad är ditt discord namn? Gabbi94#7765

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Stella Jensen och föddes 1994.
Stella är uppvuxen i Köpenhamn med sin syster Alissa Jensen och deras föräldrar.
Medans Alissa var den som gick emot allt och alla var Stella väldigt duktig i skolan, lyssnade på sina föräldrar och skapade aldrig bråk. När systern Alissa sedan stack till Sverige 2009 kände stella sig sviken av sin egen syster och på så sätt bröts kontakten emellan dem. På grund av detta har Stella och Alissa inte haft kontakt i över 13 år. Nu pga att deras far dött i en skottlossning så har Stella försökt leta upp Alissa.
Stella kommer därför nu till unive för att försöka laga sin relation till sin syster då de är de sista kvar. (Och deras kusin Valle

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga RP scener med mitt underbara skratt som får alla andra att skratta samt med mitt härliga humör!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man är 2 som ska vinna. man ska inte spela bara för sin egen vinning.
att båda partner ska ha kul och ha en awesome RP scenario samt att alltid stanna i karaktär och spela ut det på bästa sätt för alla.

Hur hittade du Unive? Genom en nära vän/twitch

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig. Lycka till!

Nuvarande Roller:
📑Medlemskap Ansvarig
💰
Donator++++💸
🏷️
Medlem
👮‍♂️
Polismyndigheten

FD:
💼Jobbstyrning
🔧Mekonomen
🔪Kriminell