Nekad Gabbez | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbez

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198883360019/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbez#2212

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Kevin Olsson är en kille som älskar att jobba med bilar. Kevin största dröm är att en dag få jobba på bilfirman eller bilmekanikern. På fritiden så är Kevin med sina vänner. Dom brukar spela basket för det tycker Kevin och hans vänner är kul. Kevin brukar också åka runt på sin hoj och ha kul. Just nu är Kevin arbetslös och singel. Kevins mål med livet är att en dag va miljonär. Att han har fått tjej och skapat ett eget sportbilsföretag. Men det är många år kvar. Varje fredag så brukar Kevin och hans kompisar ha tacokväll. Dom roterar runt om vem dom ska va hos. Innan Kevin flyttade in till stan så bodde han på sina föräldrars gård. Han brukade mest hjälpa till hos hästarna men ibland så blev det andra djur. Han har en lillebror på 11 år. Kevin och hans lillebror brukade spela basket varje lördag kväll på dera basketplan som dom har gjort hemma. Kevins lillebrors dröm är att bli basketproffs i USA. Kevin har också en hund, en portugisisk vatten hund. Hunden heter Max och är 6 år. Kevin tränar Max till att kunna spela basket. Än så länge kan Max bara fri kast. Kevins favoritfärg är lime gul.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag vill få större tillgångar på servern. Jag skulle väldigt gärna gå med i ett gäng. Jag tycker också att jag passa som medlem eftersom att jag har spelat på andra FiveM servrar innan så jag vet vad spelet går ut på och hur man rpar

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag gillar servern allmänt. Jag gillar rp på servern. Jag gillar all bilar som ni har på servern. Jag gillar också att man kan jobba på måna allmänna ställen på servern. Till sist gillar jag att man får välja lite vad man vill jobba som.

Hur hittade du Unive? Jag hörde talas om Unive först av några polare som berättade om den. Senare hittade jag också några streamers som spelar på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rollspelandet är att det ska va kul. Att det ska kännas som att det är än själv som är där bakom skärmen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt första mål på Unive är att gå med i något gäng. Sen i framtiden så vill jag nog väldigt gärna jobba hos mekonomen eller Maja-Lisas.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, Jag spelar bara på Unive och jag kommer spela mer på Unive när jag blir medlem för då kan jag göra dom sakerna som jag vill göra på Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka