Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel
Vad heter du på discord? Gabbe#9249
Ange ditt födelsedatum 16 November 2004
Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar kan jag oftast spela mellan Kl 10:30-02:00
på helger kan jag spela 09:00-04:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat sen på början av 2021 med jämna mellan rum
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/1039498498/760/remote/218/screenshots/20230607191413_1.jpg
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill förbättra RP:n på servern och förhindra all slags av regel brott som T.E.X Halv OOC och Powergaming och detta är det lättaste och det vanligaste regelbrott och det lättaste och se, Jag kommer inte ändra något i min rp jag kommer bara att fortsätta rpa och använda mina perms vid nödvändiga situationer. Min rp kommer hållas lika dant men jag som polis ser en väldigt mycket Fail RP samt andra regel brott och detta ska ej ske, Så Jag vill bli servervakt för att förhindra allt detta och hålla Unive på topp så alla kan njuta av sin rp. Sen också för att underlätta för staffsen så de kan fokusera på andra saker istället för att hålla på att kolla på små saker som vi servervakter kan göra istället
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill förbättra Rpn på servern och få bort dom oseriösa spelarna på servern, Jag vill ha ansvar men klarar inte av att vara staff för tillfället så då väljer jag att ansöka till servervakt, Jag kan få servern till en bättre plats att spela på där alla känner sig säkra och kan vara sig själva, Jag har sätt alldelses för mycket regelbrott så jag inte kan räkna så jag anser att jag passar för detta så vi kan minska på Regelbrott med kanske 50%
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är t.ex. att man revar sig själv eller sin polare för att man inte har mat eller vatten. eller att man dog och sen så revar men för att ingen tar en till sjukhuset. eller att min kickar någon när man märker att man håller på att förlora ett scenario. eller att man bannar någon för att man har tråkigt. det skulle jag säga är abuse och korruption inom sv.
Vad heter du på discord? Gabbe#9249
Ange ditt födelsedatum 16 November 2004
Beskriv din dagliga aktivitet. på vardagar kan jag oftast spela mellan Kl 10:30-02:00
på helger kan jag spela 09:00-04:00
Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har spelat sen på början av 2021 med jämna mellan rum
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Program%20Files%20(x86)/Steam/userdata/1039498498/760/remote/218/screenshots/20230607191413_1.jpg
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill förbättra RP:n på servern och förhindra all slags av regel brott som T.E.X Halv OOC och Powergaming och detta är det lättaste och det vanligaste regelbrott och det lättaste och se, Jag kommer inte ändra något i min rp jag kommer bara att fortsätta rpa och använda mina perms vid nödvändiga situationer. Min rp kommer hållas lika dant men jag som polis ser en väldigt mycket Fail RP samt andra regel brott och detta ska ej ske, Så Jag vill bli servervakt för att förhindra allt detta och hålla Unive på topp så alla kan njuta av sin rp. Sen också för att underlätta för staffsen så de kan fokusera på andra saker istället för att hålla på att kolla på små saker som vi servervakter kan göra istället
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag vill förbättra Rpn på servern och få bort dom oseriösa spelarna på servern, Jag vill ha ansvar men klarar inte av att vara staff för tillfället så då väljer jag att ansöka till servervakt, Jag kan få servern till en bättre plats att spela på där alla känner sig säkra och kan vara sig själva, Jag har sätt alldelses för mycket regelbrott så jag inte kan räkna så jag anser att jag passar för detta så vi kan minska på Regelbrott med kanske 50%
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det är t.ex. att man revar sig själv eller sin polare för att man inte har mat eller vatten. eller att man dog och sen så revar men för att ingen tar en till sjukhuset. eller att min kickar någon när man märker att man håller på att förlora ett scenario. eller att man bannar någon för att man har tråkigt. det skulle jag säga är abuse och korruption inom sv.