Inaktuell gabbeplay | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbeeee

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad heter du på discord? Gabbe#9464

Vad är ditt hexid? steam:110000147c2c03a

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag känner på mig att jag vill ta ansvaret som medlemskaps ansvarig. För att jag känner det är ett stort jobb och passar mig. Jag vill även lära nya medlemmar som ansöker medlem till unive vad de ska veta så att deras rp blir perfekt. Detta jobb e seriöst och man är väldig viktig med reglerna så de lär sig rätt. Jag vill underlätta för staffsen och få in nya folk till unive. Jag vill även underlätta för de andra medlemskap ansvariga så de får mindre jobb om dagen. Jag känner mig som en person som skulle vilja ta detta ansvar och lära nya spelare sp dem får det roligare på servern, genom att ansöka medlem.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag gillar sociala samtal. Jag använder min fritid mycket online i sociala sammanhang, tex som att prata med folk. Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är aktiv, ofta online och kommer försöka då in så mycket spelare som möjligt till Unive. Jag kommer även som Medlems Ansvarig sköta jobbet bra och smidigt. Jag kan även bete mig professionellt när jag utför arbete. Samt håller fokus på det jag gör. Jag kommer även bjuda in folk till unive och säga till alla Icke medlemmar försöka bli medlemmar så det kan ha roligare på servern. Jag älskar att prata med människor det är så trevligt, jag e trevlig av mig.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Om jag vill bli bemött bra så ska dem också bli bra bemötande. Man ska bemöta dem som dom vore Välkomna, trevlig, respekt och snäll. Man ska ha en trevlig ton mot personen och göra den välkommen. För att människor man tar emot i intervjun ska känna sig bekväma med denna server kan man fråga hur dem mår och om de är beredda. Jag vill att så många som möjligt ska kunna chatta och ansöka medlem utan att vara rädda för att de ska bli nekade.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverka så att alla som går in på Unive har en rolig rp stund som medlem efter de ansökt. Jag kommer att skicka ut varje dag till Icke Medlemmar, att dom kan ansöka medlem för roligare rpa. Samt mer jobb dom kan göra och ha en roligare rp stund. Man kan göra mycket som medlem på Unive speciellt. Att vara medlem är rätt stort på Unive och man ska vara stolt att vara medlem på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att man ska kunna reglerna, spela med sunt förnuft och även ha en bra rp nivå. Man ska även sköta sig mot alla som rpar inte gå och säga fula ord för ingen anledning. När man ska rpa ska man ha en bra ton mot alla man ser ingame. Alla medlemmar ska minst kunna alla grundregler utantill.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ha ansvar inom hur medlemmar rpar för att det är Medlemskap Ansvariga som ser till att medlemmarna kan reglerna i intervjuer. Alla medlemmar ska kunna minst grundreglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Veckodagar: Varje dag minst 4 Timmar, Lov: Varje dag 8-10 Timmar, Helger: 6-7 Timmar. Jag kommer va jätte aktiv, varje dag. Vissa dagar kanske jag till och med dygnar och svarar på Medlems Ansökningar.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på Unive, ingen annan.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inget speciellt, Bara att ni är bästa staffteamet, Fortsätt med det ni gör alla ni staffs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka