Nekad gabbemannen | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gabbemannen

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Lundin

Vad är ditt discord namn? _Gabbe_#9559

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2010

Berätta om din karaktär. min karaktär är en 20 åring som precis har flyttat till en ny stad för att hans mamma och pappa har slängt ut han ur huset för hans föräldrar tycker han är för gammal för att bo hemma. min karaktär heter Joel Persson och har ADHD. Joel har alltid haft det svårt i skolan och har haft lärare som hjälpt honom mad skolan men Joel har ändå inte riktigt klarat av skolan. Pga att Joel har haft det svårt i skolan så kan han inte riktigt skaffa jobb för att han varit dålig i skolan. Under Joels uppväxt har han haft problem med kriminalitet och har alltid velat skaffa ett riktigt jobb men har inte kunnat pga kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och riktigt bra scenarion. Jag är en duktig spelare med en hög rp nivå som tar allt på allvar inom rp. jag har spelat fivem ett tag men inte riktigt fastnat för de och jag hoppas på att jag kommer att fasta för att det är en bra server har jag hört.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska inte bara tänka på sig själv i ett scenario och tänka på alla som är med i scenariot. det jag menar med det är att alla ska ha kul i ett scenario så man inte bara tänker på sig själv i det scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja det har jag. fair rp det innebär att man ska vara rädd om sitt liv så om man blir kidnappad så ska man vara rädd i situationen för det hade man varit i verkligheten. ingen rasism eller nazism. sunt förnuft är att man ska spela som om att det var verklighet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat mycket rollspel förr men tröttnade på det efter ett tag.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad, utveckla din karaktärs personlighet, intressen och vad den strävar på Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka