Ej Antagen Gabbelito_s | Chef-jobb ansökan [Wallins Advokatbyrå] [T]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbelito_s

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vilken chefs-position ansöker du till? Wallins Advokatbyrå

Vad heter du i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt användarnamn på discord? gabbelito_s

Ange ditt födelsedatum: 30 Maj 2009

När fick du medlemskap på Unive? Juli 2022

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har många tidigare erfarenheter. Jag har tidigare varit P/A hos Advokatbyrån under två perioder. Utan att ljuga har jag varit väldigt aktiv under min tid hos advokatbyrån då jag arbetade aktivt flera månader i taget. Under denna tid har jag lärt mig mycket juridisk samtidigt som har fått mycket erfarenhet. Dessutom har jag tidigare arbetat som Polisassisent 4års där jag fått en inblick i Polismyndigheten. Jag har varit P/A hos Qpark. Utöver det har jag jobbat som Ordningsvakt hos Securitas. Har också lärt mig grundläggande kunskaper i skolan.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag har mycket erfarenheter kring Wallins Advokatbyrån eftersom jag arbetat där under en lång period. Under denna period fick jag lära mig mycket om advokatbyrå. En självklar sak är aktiviteten som jag ska öka. Mitt mål är att anställa lojala advokater (kommer arbeta kvar längre) vilket är det viktigaste inom ett aktivt jobb. För att folk ska jobba kvar hos advokatbyrån gäller det att man tycker det är kul. Jag kommer att uppnå detta genom att hitta rätt medarbetare och ständigt kommunicera med medarbetare samt engagera genom upphöjningar (t.ex. Jurist till Certifierad Advokat). Jobbet kan också vara ''stressigt'' då man oftast ej får en större tid förberedelse innan ett t.ex. polisförhör. Då gäller det också att ta initiativ och man kan få det genom att följa med på förhör samt ha kul. Jag har iallafall stora framtidsplaner och har ännu fler saker jag hade velat införa.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Under vardagar kommer jag försöka balansera aktiviteten med skolan, blir kanske 2-3 timmar per dag. På helger blir det lite mer då det inte är skola. I stort sett blir det runt 2-3 timmar på vardagar och omkring 4 timmar under helgdagar.

Har du läst våra grundregler? Ja

+Rep har haft han som advokat väldigt bra rp och förde verkligen Advokat Rpn framåt när han jobba på walins, tycker han verkligen borde bli chef skulle gjort så att man skulle vilja ha en advokat!

+Rep skulle verkligen driva advokat rp:n framåt, han är en duktig advokat med erfarenhet. Han passar 110% till jobbet.

Vidare till intervju!

Du har 24h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka