Accepterad Gabbelito_s | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbelito_s

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
16
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199203175833/

Ditt Hex-ID: 11000014a154d99

Vad är din discord tagg? gabbelito_s#0155 (mitt nya är gabbelito_s)

Vem var det som bannade dig? ZevenDot3

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-07-02 235741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tycker att det är ganska oklart varför staffs valde att banna mig. Men det enda sättet jag kan komma på är att jag sade till sjukvårdarna att skynda på sig då det ar grov skottlossning som behövde förstärkning. Jag stannade vid sjukhuset för att berätta för mig kollega om vad som har hänt och sedan köra honom till stationen. Om det inte var anledningen så var det för att jag befann mig i operationsrummet, dock så var dörren låst så jag inte kunde komma ut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad befann jag mig i ett operationsrum vid sjukhuset med tre sjukvårdare som utförde en operation på min kollega. Tror att de inte ville ha mig i rummet men dörren var som sagt låst.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tror egentligen att det varken var en felaktig ban eller jag som gjorde fel. Det som jag tror är att det var ett missförstånd. Jag rpa:de på att jag var stressad över skottlossningen och min kollega. Därför valde jag att agera på ett ''stressat'' sätt pch säga åt sjukvårdarna att skynda sig. Dessutom var en av sjukvårdarna ''otrevlig'' och därför sade jag åt honom att hålla tyst (stod utanför när jag sade det). Om man tittar på hela situationen i ett större perspektiv så gjorde egentligen ingen fel. Det hela var ett missförstånd.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 2 gången förut. Den första gången så sparkade jag på en dörr vid marja lisas väldigt många gånger och blev bannad för sunt förnuft. Den andra gånegn var något litet som jag inte kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat beskriva mina känslor och hela situationen ännu mer tydligt för sjukvårdare så att de hade en bättre förståelse på hela situationen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig en hel del. Jag kommer att göra saker och ting annorlunda efter min ban. Jag kommer att skärpa mig och förstå hur andra spelare på servern ser på en situation som vi rpa:r på.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka