Accepterad GabbeGabbe | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gabbe G

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199164211258/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? Gabbe#0001

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed, Ahmed är 22 år idag och har intressena av Fotboll och andra bil intressen. Ahmed har haft en bra uppväxt. Ahmedbörjade skolan när han var 6 år. Hans föräldrar Hassan och Marishan hade ett hus och hade bra ekonomi i helhet när Ahmed växte upp. Ahmeds skol år och mellan stadiet har vart riktigt bra han tyckte om skolan väldigt mycket. Ahmed senare när han började högstadiet så vände hans liv totalt, Ahmed började att skolka från skolan. Ahmed började sedan att vara ute sena kvällar. När Ahmed var ute sena kvällar så träffade han fel typer av folk, så han träffade lite knark människor osv. Ahmed testade och blev beroende. Ahmed genom åren hade inget jobb utan han lever på att sälja knark. Nu ska Ahmed försöka hitta fler kontakter som vill köpa knark.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jo varför just jag ska bli medlem är för jag är erfaren inom svensk roleplay sedan tigigare. Sedan att jag kan bidra med social rp till servern, det menas att jag kan utveckla andras rp och utveckla min egna rp genom välplanerade scenarion som är roliga för båda parterna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min sociala rp förmåga. Sedan att bidra med roliga scenarion som är väl planerade samt utveckla andras rp förmåga genom domma scenariona.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska spela för det ska vara roligt för båda parternas sida. Det menas tex i ett bankrån ska man inte bara spela för att vinna själv bankrånet. Utan låta tex poliserna också ha en chans så dem ockspå har detb roligt i scenariot.

Hur hittade du Unive? Jag har rollspelat som kriminell innan på servern, annars genom streamers och kompisar.

Tillbaka