Nekad GabbeGabbe | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe G

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? gabboshh

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gabbe Ahmed 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Generös, rolig, omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gabbe växte upp med sin mamma och två syskon. Pappan försvann tidigt så han lärde sig snabbt att ta ansvar. Han är snäll och lojal och försöker alltid göra rätt, även när livet känns tungt. Efter gymnasiet har han haft många olika jobb men aldrig riktigt hittat sin grej. Han känner ofta att han kan mer än det liv han lever just nu vet men vet inte alltid hur han ska ta sig vidare. Innerst inne vill Gabbe bara ha ett lugnt och stabilt liv. Ett jobb han trivs med men ävenm ett eget hem och människor runt sig som han kan lita på. Han drömmer om att bli trygg i sig själv och känna att han faktiskt är på rätt plats i livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra roliga långvariga scenarion för båda parterna. Inte bara för min del men dem som rpar på andra sida mot mig. Jag gillar att utveckla och spela generöst men även bidra i olika gemenskaper såsom jag kommer bidra till Unives gemenskap. Jag kommer att rollspela som en man där många kommer tycka om hans personlighet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för motpartens vinst inte bara för sin egna fördel. Detta skapar ett mer roligare scenario där inte ena parten vinner hela tiden utan att man ger den andra sidan chanser för att de ckså ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, Sunt förnuft, VDM

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad ansökan
Anledning: Står ett medelande ner

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Anledning: Du måste vänta 24H efter nekad ansökan, Vänligen respektera detta!

Vänta nu 24 timmar från och med nu sedan skicka in en ny ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka