Nekad GabbeeeZ | Medlem ansökning [RogerXD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GabbeeeZ

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/gabbeez/

Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Ekvall

Vad är ditt discord namn? GabbeeeZ#2002

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2002

Berätta om din karaktär. Mattias har pluggat IT i gymnasiet. Men han valde att hoppa av sin linje och börja plugga på Samhälls linjen då han ville satsa på att bli polis istället. Han pluggade därefter på polishögskolan för att kunna bli fullt utbildad polis. Mattias bodde på barnhem när han var liten, han har aldrig haft några föräldrar och han har inte hittat sina biologiska. Målet med min karaktär att kunna ta upp polisyrket och se till att stan är ren och snygg.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är social, jag ser till att alla har roligt när dem spelar. Jag är seriös och det tillför att det blir roligt och spela på servern. Jag kommer kunna tillföra en god stämning, bra och seriöst RP. Jag kan även bidra med aktivitet på servern så att fler tänker börja spela där och kan även bidra med roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att ni är en stor server, många aktiva spelare dagligen och många seriösa sådana. Jag har även kikat lite på streamern H3llgreN och sett hur servern är och hur seriös den är.

Hur hittade du Unive? Hittade den genom streamern H3llgreN och mina kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är först och främst att kunna vara social, ha roligt och köra seriöst. Men annars så är målet att kunna lära mig mer om rollspel, hur man kan utvecklas och kunna köra det bättre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Målet jag vill uppnå här på Unive är just som tidigare nämnt, vara social, ha roligt, köra seriöst, skaffa vänner, utvecklas och bli bättre.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja, jag är ju Staff på Infinitiv för min polare ville det men spelar inte där för sitter med så mycket annat som tar tid så lämnar nog där. Sen är där inte heller jättekul, mycket buggar, oseriöst och RP på en nivå som inte passar mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka