Nekad GabbeEB | Medlem ansökning [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

GabbeEB

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? GabbeEB

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rawa Madjid han växte upp i Iran året 1986 han har bott i bland annat Turkiet och sedan hamnat i fel vän grupp sedan 2020 börjad han bli efterlyst i flera länder pågrund av narkotika brott och vapen handel och har sedan åkt runt i flera länder och gömt sig just nu är han i nuvarande Unive för att inte bli hittad han har även varit kopplad till sprängningar och skjutningar i andra städer. allt med brotten startade pågrund av ilska och sorg efter han varit i fel vängrupper och nära han känner dött så det är därför han har intresse av att vara kriminell och ge hämnd till alla hans ovänner. Just nu är han med i ett terrorist gäng men har inge kontakt på grund av att han inte har mobil eller id eftersom han är efterlyst.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min erfarenhet av rollspel och min förmåga att skapa välutvecklade karaktärer kommer säkerligen att bidra till en dynamisk och intressant spelvärld. Jag är också öppen för att delta i evenemang, följa serverns regler och normer samt vara en positiv och stödjande medlem av communityn. Jag kommer bland annat vara snäll mot alla och bidra till att hjälpa alla som behöver.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag ska inte vinna alla scenarion" för jag ska spela för att ha kul och ha kul med mina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att jag bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Till exempel att om man dör så ska man inte minnas det som hänt innan man dog. Du får inte döda folk utan någon bakgrunds händelse. Man får inte logga ut ur servern om du är i exempel sjutning, rån eller i mitten av en polisjakt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja Jag var polis på 2 andra rollspel servrar och staff på en annan server.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll jag hjälper folk och behandlar alla på ett rättvist sätt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad. Inte tagit sin intervju i tid. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka