Nekad Gabbebabbe | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbebabbe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabriell

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Ja min karaktär heter då Samuel Vitsson och är 20 år gammal. Samuel är adopterad sen födsel från korea då hans föräldrar övergav honom utan någon helst anledning. en dag när en svensk familj (Vitsson) som skulle flytta till korea såg mig ligga i kortong så valde de att adopterade mig. de gav mig namnet samuel eftersom de var svenska och tyckte det passa mig bra. jag fick bo och bli en del av deras familj jag gick i skolan som vanligt och fortsatte med inriktning bygg. när vi bott i korea i 19 år valde jag och min bror Alexander att vi skulle flytta till sverige med endast en bygg utbildning och se vart livet tog oss. Vi ville ha en ny start i livet hemma i sverige eftersom jag aldrig varit där och min bror Alexander bara var 1 år gammal när de flyttade till korea.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är mogen och tar RP seriöst och på en bra nivå och tycker om att göra bra och roliga scenarion och kommer se till så att alla har kul inte bara jag.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha kul och att man inte ska göra så att det bara blir bra för en själv utan att det ska nyttja för motparten också. för då blir det kul för alla på servern

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla serverns regler, Så som Rdm, Vdm , Fear rp, Sunftförnuft, Powergaming,

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört lite på andra server fast för något år sedan men ser fram emot att börja igen

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Du måste vänta 24 timmar efter en nekad ansökan!. Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka