Accepterad Gabbe_m | Medlem ansökning [Boogy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe_m

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198161758296/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe69#3164

Vad är ditt födelsedatum? 5 Januari 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter carlos mendoza och är en flykting från mexico och gillar att sova men på hans fritid brukar han umgås med kompisar och tycker värkligen om att festa med familj och vänner. Men hanns dröm är att jobba mekonomen för han har ett stort intersse för bilar. Han har många vänner men hans närmaste är åke sumpa och han träffa nyligen på en ny kompis som heter kurt kurt gustavo. Men han är väldigt noga med att inte äta laktos produkter för då blir han lite gasig. På hälger brukar han gå på bilträffar och kolla om det finns bilar för salu som han är intresserad av och möjligen köpa. hanns pappa dog när han försökte men sorgligt nog vart han sjuten men syrran och morsan klara sig och dom lever nu ett bra liv. Han favorit märke är saab och kommer alltid älska saab.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kan rp på ett bra sätt och lallar inte, men jag kan fortfarande ha kul med kompisar. Jag har en karaktär med en speciell dialekt baserad på en life story in game. Jag tar rp väldigt särigöst och tycker det är väldigt kul och varför just jag ska bli medlem är för att jag är en allmänt skyst och lite speciell person

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servens rp igenom att rp på ett bra sätt, Jag kommer bidra med att jobba vilket kommer göra att folk har mer förtroende för unive. Jag kan bidra md att inte lalla och rapportera folk som lallar eller som inte kan bete sig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att inte bara speciellt en person ska vinna eller va bättre det innebär att man ska vara motpartens sida, kunna känna empati och göra det kul för båda, kortfattat det betyder att båda ska vinna i ett scenario

Hur hittade du Unive? min kompis visade mig

Hur tar jag intervjuen? Du har fått en roll i discorden med den rollen tar du din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka