Accepterad Gabbe_77 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe_77

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199167552170/

Ditt Hex-ID: 110000147f5baaa

Vad är din discord tagg? Gabbee 🦍#3585

Vem var det som bannade dig? Xavius, Andrejlow

Hur lång tid var din ban? 1 dag sa de men fick tydligen 2 dagar men en staff sa att de stod att den skulle vara i 3 dagar...

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: ddeuiu Anledning: Powergaming 1 och 2 från ett rån Går ut om: 1 dagar 18 timmar 21 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag då gjorde ett klädsbutikrån och då blev pittad av polisen när jag skulle svänga de körde fort men bromsade men ändå krocka, vi satt i bilen och gjorde ljud där vi då får ont m.m. sedan så hoppar jag ut ur bilen och springer. Irl hade jag iaf försökt gjort det bästa för att springa iväg/flytt, adrenalinet samt chocktillståndet och rädslan man får tar över känslan av att ha ont i nacken m.m. förstår ert beslut och hoppas verkligen att ni är snälla och ger mig en unbann.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag då gjorde klädsbutiksån och polisen pitta in i mig när de körde runt 70km och jag då sprang iväg.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. alltså från min sida så tycker jag halvt för att eftersom att irl hade man hamnad i ett sådant chocktillstånd och adrenalinet samt pulsen hade flygit upp, tror inte man tänker på känslan när den rädslan kommer in i kroppen. hade häldre försökt sprungit skadad istället för att hamna i flera års fängelse utan vänner.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste var nog hets i ooc, tog mycket lära av den bannen och har aldrig hetsat i ooc sen dess. Kommer samt ta lära av denna bann och aldrig upprepa detta och förbättra rpn.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hur jag hade gjort annorlunda är att inte sprungit ut ur bilen utan stannat kvar och låtit skadas samt rpat mer skadad, ber verkligen om ursäkt och hoppas jag kan få ny chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid när jag krockar eller blir skjuten m.m så ska jag alltid tänka på rpn och låta mer skadad. Kommer aldrig powergema mer och verkligen tänka på rpn för serverns bästa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka