Accepterad Gabbe868658458 | Medlem ansökning [musse] [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe868658458

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975272998/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Mårdh

Vad är ditt discord namn? Gabbe#3068

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Fredrik Persson, en 21 årig man som kommer från ett annat land och har haft det tufft i sina dagar utanför stadens gränser. Hans föräldrar och syskon dog i krig där han kommer från och han samlade alla sin sparade pengar och bokade flyg till Unive med hans sista kronor. Han är intresserad av sportbilar och speciellt sportmotorcyklar, T ex. kawasaki ninja samt honda cbr. Fredrik är beroende av adrenalinkicken som höga hastigheter ger han. Han Spenderar mestadels av sina pengar på bilar och motorcyklar även att han behöver spara in på maten han köper. Han lever på nästan bara skinkmackor och vatten. Fredrik är ofta snäll och hjälpsam som skjutsar folk runt i stan om de behöver skjuts eller hjälp med annat. Om någon provocerar han blir han dock på riktigt dåligt humör. Fredrik är väldigt pratsam av sig och kommunicerar med nästintill vem som helst han stöter på. Han kan prata om nästan allt med vem som helst för han är väldigt intresserad i att lära känna nya människor och få mycket kunskap om olika saker. Han är väldigt drivande i sitt arbete och bryr sig om andra han hjälper och försöker göra det så bra som möjligt för alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att jag enligt mig själv är en bra rp-spelare som tar spelet seriöst och rollspelar hela tiden och aldrig går ur min karaktär. Jag älskar denna server och jag vill få medlemskap för att skaffa bättre jobb för att sedan kunna ha roligare jobb samt att få kommunicera med andra spelare när man jobbar och samtidigt tjäna pengar. Jag har läst på reglerna och kan mestadels av reglerna.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är många duktiga rp-spelare inne på servern som spelar dagligen och tar spelet seriöst. Det finns många olika karaktärer med egna unika egenskaper. Mycket olika fordon och många intressanta jobb. Priser på fordon tycker jag är rimliga och det är väldigt roligt att man kan pimpa och trimma sina bilar/fordon.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom en kompis till mig som spelade och det såg roligt och intressant ut. Jag har också sett folk som rekommenderar servern på sociala medier.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att lära känna nya personer i servern och ha roligt med andra och hitta på nya saker. Jag vill dessutom hålla RP:n på hög nivå.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill ha roligt samt göra spelupplevelsen bättre för andra genom mitt rollspel och skapa roliga stunder/scenarion med bekanta samt främlingar. Jag vill skaffa ett bättre jobb på T ex. någon bilfirma eller mekonomen.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive och har inga planer på att byta för jag tycker verkligen att denna server är perfekt.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Naturligtvis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka