Nekad Gabbe69420 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe69420

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198444189659/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabbe

Vad är ditt discord namn? Gabbe#1101

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gabbe Andersson och är född och uppvuxen på gatorna i New York. Gabbe är en 20 årig man som gillar bilar och motorer. Han är en snäll och hjälpsam person som behandlar folk på de vis dom behandlar han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har ett stort intresse för bilar och vill gärna använda mig av blocket, vill ha full tillgång till serverns rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker servern är bra och ordentlig och allt är bara bra med den. Gillar att allt funkar som i verkligheten och det finns så mycket coola bilar och kläder

Hur hittade du Unive? Min kompis berättade om servern så jag kollade på youtube om unive och såg att servern såg bra ut så jag laddade ner fivem och började spela

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att medge trygghet och vänskap och spela rp tycker jag är väldigt kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jätte gärna bli polis. tycker det jobbet verkar kul. sen mest spela och ha kul med kompisar och träffa nya vänner

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka