- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045000442/
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: din lokala sotare
Vad är din discord tagg? din lokala sotare#4181
Vem var det som bannade dig? parik
Hur lång tid var din ban? 6 dagar och 23 timmar 53 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivigt avstängd för kört tjänstefordon.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde jag körde runt i en tjänstebil.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde helt normalt på motorvägen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban jag körde helt normalt skulle åka och tanka och jag kör en volvo xc70 vit med mörka rutor det är min bil inte en tjänstebil.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivigt bannad hör förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag gjorde inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag gjorde inget fel körde helt normalt
Har du läst våra regler? Ja
Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: din lokala sotare
Vad är din discord tagg? din lokala sotare#4181
Vem var det som bannade dig? parik
Hur lång tid var din ban? 6 dagar och 23 timmar 53 minuter
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivigt avstängd för kört tjänstefordon.
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom trodde jag körde runt i en tjänstebil.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. körde helt normalt på motorvägen.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är en felaktig ban jag körde helt normalt skulle åka och tanka och jag kör en volvo xc70 vit med mörka rutor det är min bil inte en tjänstebil.
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivigt bannad hör förut
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag gjorde inget
Har du lärt dig någonting efter din ban? jag gjorde inget fel körde helt normalt
Har du läst våra regler? Ja