Accepterad gabbe5445 | Ban överklagan [Momme]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sotarn

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199045000442/

Ditt Hex-ID: 110000140a7bcfa

Vad är din discord tagg? din lokala sotare#4181

Vem var det som bannade dig? NETWORK19

Hur lång tid var din ban? 2 dagar och 23 timmar 57 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du har blivit avstängd för rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag råka slå henne för hon lallade runt i stan på en voi .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick på toget skulle till min polare då kom en dam på en voi och lallade och försökte köra på mig med voien och att jag var fett och så vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag råkade göra fel jag skulle ställa mig i attack/höger klick men jag råka komma imot vänster klick och slå henne istället och direkt efet det så blev jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En gång misstog dom min volvo xc70 som polisbil fast de var min bil. En annan gång råka jsätta mig i en ambulans nä jag precis börjat spela på multistaden. Och andra gången så avr det en felaktig ban då jag skulle ta upp en vianor kille med då bugga det så jag gled iväg så att det såg ut som jag var moddare. Och jag vill verkligen komma tilbaka då jag älskar multistaden och det är den bästa serven,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara skitit i henne och inte varit agresiv mot henne och åkt där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig jätte mycketet efter min ban. Jag kommer aldrig göra något sånt igen då jag älskar multistaden och verkligen vill komma tillbaka och ha roligt med alla andra och mina kompisar.

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top