Nekad Gabbe12 | Medlem ansökning [Ankisshhh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe12

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? 𝑔𝒶𝒷𝒷𝑒#5718

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Jag är en snäll person som heter Marcus Och jag är 22 år och gillar att hålla på med bilar min Önskan är att få jobba som egen företagare med bilar eller bli anställd på ett företag Jag gillar att hjälpa andra och gillar att vara med vänner jag har en mamma och en pappa och en brorsa Min bror är 25 Och min mamma är 45 Min pappa är 46. Min bror håller också på med bilar och min pappa också. det är nog därför jag vill göra det också har nyligen flyttat in är i staden och jag har bott här i två dagar nu Och jag gillar ju på fritiden att meka med bilar och vara med på polare Min önskan är att få starta ett eget företag med min bror och med några polare där vi säljer och där vi lackar om bilar. Jag bor just nu i en lägenhet mitt i staden Och jag känner att jag trivs här Men har haft en liten jobbig uppväxt av Mamma var är på sjukhuset men hon blev bättre inom ett år Läkarna hittar inte riktigt vad det var men Det var att hon var sjuk typ hela tiden till och från.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett bra och sariöst rp som gör det roligt för alla andra som spelar och gör så att folk tycker det är roligare att spela på unive bidrar med en snäll och rolig miljö som gör att flera tycker det är roligt att köra på unive, Jag vill vara med att bidra till en rolig server och vara med om roliga saker och ge fedback så servern kan förbättras så att när jag/jag ser andra göra fel eller buggar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan att man ska spela så ett scenario blir kul för båda parterna.

Hur hittade du Unive? Jag skrollade på fivm och så sökte jag på rp servrar och så kom det upp unive och då blev jag sugen att testa för jag har kollat förut men då tyckte jag det int var något bra men den har blivit riktigt bra nu så jag testade att går in på den igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka