Nekad Gabbe1 | Chef-jobb ansökan (Simmekung)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Securitas

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? 1Lucas#1726

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Cirka 2 år men detta är nytt konto

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Ser att inprincip alla securitas medarbetare har brist på kunskap. Dem arresterar folk för dem är otrevliga eller allmänt för kassa anledningar. Sedan bara leverar dem personerna till polisen. Hur vet jag att detta sker?`Jo jag har rollspelat som polis mestadels på servern och ser hur securitas arbetar. Dem flesta som bär taser hos securitas vet inte ens hur den ska användas. Dem tasar folk flertals gånger och fattar ej konsekvenserna. Ett taser skott innehåller 50 tusen volt och ifall du blir tasad mer än 3 gånger inom beloppet av 24h kan du dö. Med det sagt vill jag höja rp nivån hos securitas. Juridiken hos flesta anställda hos securitas är inte på topp. Finns mycket att slipa på och en bra del att utveckla. Jag kommer dagligen skicka ut lagar och regler som securitas anställda borde ha koll på samt länka videos hur securitas arbetar irl för att skapa trygga miljöer. Kommer ständigt hålla möten där juridik är något vi kommer ta upp. Lallande och tramset hos securitas har funnits där så länge jag kan minnas. Anledningar till varför lallandet finns på securitas är klart i mina ögon. Securitas ledningen och rekryterar avdelningen anställer allt för många personer som ej kan något. Dem anställer allmänt bara för att. Och det ska sättas stopp. Blir jag chef inom securitas så kommer jag att ställa väldigt håra krav på utbildngar samt på intervjuerna.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? ar varit föredetta biträdande chef och har jobbat på securitas ett ex antal gånger. Vet hur F6 menyn funkar och alla lagar och rättigheter securitas medarbetare har. Har också varit polis i flertals månader och lärt mig massor inom lagar och har väldigt mycket kunskap inom juridik.

Hur ofta kommer du vara inne? Lov
Måndag 11:00-02:00
tisdag 11:00-02:00
onsdag 11:00-02:00
torsdag 11:00-02:00
fredag: 11:00-02:00
lördag 11:00-02:00
söndag 11:00-02:00

Vanliga dagar
Måndag 16:00-22:30
Tisdag 16:00-22:30
Onsdag 16:00-22:30
torsdag 16:00-22:30
Fredag 16:00-22:30
Lördag 16:00-22:30
Söndag 16:00-22:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

+rep mogen person med bra rp varit tidigare Securitas samt polis, borde bli chef Securitas behöver en sådan person.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka