Accepterad Gabbe1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199365981836

Ditt Hex-ID: 110000153c9868c

Vad är din discord tagg? Nakno#6422

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Alltså själv är jag inte riktigt helt säker. Jag var i skolan och hade riktigt tråkigt så jag gick in på discord för att bara kika runt lite och då märker jag att både unives discord och unives polis discord är borta. Jag skriver till flera staffs om anledning och får endast svar som "det borde du veta själv" eller inget svar alls. Så min teori är att jag blev avstängd för att jag skojade lite med en kille i chatt. Denna individen skrev då "kan någon skicka länk på någon fet import till mig" och jag svarade som då ett skämt att importer är oftast människor från andra länder och att du vill ha en tjock import är inte okej. Då svarade denna person skicka bild på dig så har vi en fet import och jag svarade med rasism. Jag var inte riktigt helt seriös med detta men kan förstå andras perspektiv på händelsen. Philip försöker driva en server som har höga krav. Philip vill att medlemmarna ska bete sig korrekt och inte lalla runt som jag gjorde i denna situationen. Sedan kanske detta inte ens var rätt anledning. Har liksom inte fått en anledning och detta är de ända jag kan tänka på som jag gjort som är fel under den senaste tiden jag spelat unive, Och jag förstår beslutet till 100% och jag måste kunna se det från andras perspektiv. Jag som utländsk kan ta emot sådana skämt och kunna skoja runt om det men det betyder ej att alla kan. Sedan står det klart och tydligt i discord reglerna att rasism är inte tillåtet. Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja alltså såhär var det. Sent på kvällen igår satt jag i samtal med min vän i discord och vi satt para och allmänt chillade. Sedan så ser jag att en person skrivit såhär i unives chatt "Kan någon skicka länk på en fet import" Då besvarar jag med att det inte är okej att fråga om länkar på importer då importer är utländska människor. Sedan så skriver denna person skicka bild på dig så har vi en fet import. Jag svarade då hans meddelande med "rasism" Alltså vilken människa som helst förstår ju att detta beetende är helt efterblivet. Jag ber om ursäkt för min svordom men jag var verkligen det. Att nyligen få komma tillbaka till Sveriges största fivem server och sabba sin chans bara sådär är verkligen dumt av mig. Philip påminner oss medlemmar dagligen om att följa reglerna och jag bara sket i det. Staffs påminner också dagligen om att följa regler och burkar ibland pinga everyone där de pekar ut en speciell regel vi bör tänka på. Mitt beetende var och är inte okej. Bortförklaringar finns inte och jag gjorde bara fel. Jag får ta konsevenserna över mitt beetende och få ta mitt straff.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ingen felaktig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Flertals tidigare bans för regelbrott som sunt förnuft ooc powergaming osv. Dessa banns är relativit gamla må jag nog säga och är från mina tidiga dagar på servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte svara på meddelandet eller bara hjälpa till istället.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte skoja runt. Skoj och ha kul är anledning till varför vi spelar men det finns en viss nivå/gräns och tror jag gick över den.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka