Accepterad Gabbe Toretto | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Gabbe Toretto

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199088222397/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel Magnusson

Vad är ditt discord namn? Gabris#2162

Vad är ditt födelsedatum? 10 April 2005

Berätta om din karaktär. Gabbe Toretto är uppvuxen i Dominikanska Republiken och är nästan 30 år. Han har haft en väldigt fattig och svår barndom och vissa dagar fanns det inte ens mat på bordet. Han var jämt arg och aggressiv då han blev mobbad för att han var fattig och att hans mamma behövde tigga.
När han var i tonåren började han råna för att få pengar och tillslut köpte han sin första bil. En trimmad BMW med lustgas.
Han började att köra streetrace och blev tillslut en av dom bästa och tjänade extremt mycket pengar på betts. Gabbes familj dog väldigt tidigt och det ledde till att han började med narkotika. Därefter tog han tag i sitt liv och började träna på gymmet nästan varje dag och köra race varje kväll.
Det finns inget han gillar mer än att köra bil. Än idag gör han samma sak men han har även ett jobb på postnord som drar in extra cash så han kan köpa lustgas.

Varför ska just du bli whitelistad? Varför jag tycker att jag borde bli whitelistad på servern är för att jag bidrar till ett roligt och ett seriöst roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på denna server för att jag har spelat på den här ett tag och jag ser verkligen vart den här kan komma. Jag tycker att den är extremt rolig att köra på och det finns många andra seriösa spelare. Därför vill jag bli whitelistad, jag vill kunna ha fler möjligheter på servern och bidra till något bättre.

Hur hittade du Unive? En bra vän till mig rekommenderade servern och sa att den var extremt rolig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill få en bättre gemenskap med andra på servern så man känner sig hemma. Jag vill lära känna andra spelare så vi kan göra grejer tillsammans i spelat. Jag vill även utveckla mig så jag blir bättre och så jag kan få en fin bil.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej!

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198153812060/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rikard Sjöberg

Vad är ditt discord namn? smulan#0596

Vad är ditt födelsedatum? 29 dec 1998

Berätta om din karaktär. Göran Svensson är en kille som kommer ifrån dem sämsta områdena i Sverige. Han har varit med om det mesta i livet.
Göran och hans familj Mamma, Pappa och två bröder började sin karriär med att tävla i simning och familjen va en stor förebild för dom flesta. Men efter en skada som Göran fick i benet i en arbetsolycka så hamnade han på sjukhus i en lång tid. Han blev deprimerad och trodde att han inte kunde tävla igen vilket va ett faktum. Han började med väldigt starka mediciner som han blev beroende utav och kunde inte sluta. Efter några år då Görans familj hade lämnat honom utanför för hans frånvaro så bestämde han sig att han ska börja om sitt liv och satsa allt på att bli framgångsrik bra människa åt alla det är hans mål oavsett vad nån annan tycker.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är seriös och intresserad av RP. Och tycker det är riktigt kul att leva i en annan värld där man kan bidra till alla och ge dom ett roligt roleplay.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelistad för att jag har spelat här nu väldigt mycket och tycker att denna serven är extremt bra gjord. Alla som vill ha ett seriöst RP gör allt så mycket roligare. och vill bidra till att denna serven blir ännu bättre och roligare och fortsätter att finnas.

Hur hittade du Unive? Min vän sa att det hade varit roligt att spela detta för vi älskar RP spel.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utforska allt och tycker att det är väldigt roligt att spela med folk. Lära mig och lära andra. Mitt mål är att finnas för alla och ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag har prövat andra men denna är klart den bästa.

Tillbaka