Nekad Gabbe. | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gabbe.

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198182371526/

Vad är ditt namn i verkligheten? gabriel

Vad är ditt discord namn? Gabbe#6036

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter mostafa gregerson den födes 1981-01-11. mostafa gregerson var uppväxt i ett litet område nära Örebro med sina mamma. han var mobbad som liten men när hans pappa dog av ett gäng för hans pappa skyllde dom pengar så gick mostafa gregerson och började boxning och han blev bra på det då lärde han att stå upp för sig själv. mostafa gregerson fick bra betyg som liten ända fram till 18 årsåldern då han började hänga med fel grupp och gjorde dumma saker som att slå andra folk, ta saker och komma hem sent. Men efter det hade pågått i 3 år så bad hans mamma honom att sluta och att tänka va som hände med hans pappa då slutade mostafa gregerson vara med dom kriminella och ville bli polis så han kan stoppa kriminella så han gick till gymnasiet och pluggade hårt. efter några år så klarade han gymnasiet men hans mamma dog och han blev deprimerad så han tog slut på alla av hans mammas pengar hon gav honom och började dricka blev hemlös och drack bara hela dagarna men sen bestämma han sig att bli en polis för det skulle hans mamma vilja.
För att jag vill hjälpa folk och jobba runt SOS jag kommer vara inne väldigt ofta och jag vill lära känna andra människor. jag gillar roleplay väldigt mycket oavsett om jag är ganska ny på roleplay gillar jag det och unive är en väldigt rolig server. och unive är den bästa servern att spela på. och det finns så mycket att göra på unive som gör det så roligt. och vara med vänner och ha roligt. och Jag kommer även att bidra med respekt och framförallt till staff.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag är bra på att rp spelare / rpar på rät sätt. jag håller inte på och lalla utan jag tar rp på ett seriöst sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara en bra medlem och kunna bete mig och vara mogen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? även om man förlorar kan man vara glad

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom kompisar dom sa att de va en bra server så jag tästa den och jag tycker den är jätte rolig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka