Nekad Gabbe | Ansökan till Staff [SBstyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Varli77#8472

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Ditt discordnamn: Gabbee 🦍#3585

Ange ditt födelsedatum 16 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Jag känner att jag ska bli staff eftersom att jag kommer vara en väldigt aktiv staff som gör sitt jobb bra. Jag kommer sitta i noclip väldigt ofta och se till så att rpn är stabil. Kommer satsa på att bli support ansvarig rp ansvarig osv… för att då utvecklas så mycket som möjligt inom arbetet. Kommer inte tveka på att skicka lallare/ de som bryter mot reglerna och kommer vara allmänt sträng staff som kommer vara snäll men ändå strikt. Jag ska bli staff för att jag kommer hjälpa till jätte mycket i staff teamet genom att ta /reports och /help som många klagar på, kommer ta många supports/donationer om jag blir något utav de områdena. Kommer satsa hårt på arbetet och inte ge upp. Många avgår som staff efter kort period men jag vet vad jag vill ocj kommer verkligen satsa på arbetet. Kommer se till så att rpn är stabil och bra i servern genom att banna alla lallare och de som bryter mot reglerna, kommer vara strikt angående de för rpns skull, som staff ska man vara snäll men int för snäll för rpns skull. Kommmer som sagt vara väldigt aktiv och bra staff som tar jobbet på allvar. Kommer lägga ner varenda sekund på att utveckla servern och göra staff arbete. Kommer också vara Väldigt trevlig i support/don som staff!
——————————————————————————————————————-
Blir jag krim ansvarig kommer jag spexa många kriminella scenarion och se till att rpn är stabil. Kommer alltid gå ut med mycket info och vara aktiv staff.
——————————————————————
Servervakt ansvarig: Skulke vara sjukt aktiv på forumet att svara på ansökningar, skulle tillbringa varje sekund till att ta intervjuer och svara på ansökningar. Skulle vara väldigt trevlig med bra ton i rösten under en intervju. Skulle välkomna medlemmarna med ett varmt leende på läpparna och ta intervjuen och få medlemmen att ta de lugnt och inte stressa.
———————————————————————
Rp ansvarig: skulle varit inte och suttit i noclip/speccat hela tiden och sätt till att rpn är stabil och inte sjunker. Skulle banna/kicka de som kah ser lallar eller bryter mkt reglerna på en gång. Ser att många lallar och bidrar med skev rp på vissa ställen på unive ex: piren. Skulle speccat dessa utsatta ställena enormt mycket och skickat de som sänker rp nivån.

————————————————————————————————————

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 6-7 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Sen förra året i oktober.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nuvarande är jag servervakt och då håller koll på rpn och då vet när de är läge att banna. Kan alla kommandon och har dels vänner som är staff. Jag vet hur en staff jobbar och vad en staff jobbar med. Har tidigare gjort en bra staff ansökan som sedan Wipades efter forumet wipen eller va de va. Har bra koll på alla kommandon och vet vad alla kommandon innebär. Vet hur man unbannar och mer. Har jätte bra koll på alla kommandon och vet hur en staff ska bete sig. Som staff kommer jag vara väldigt mogen och hjälpa alla som behöver hjälp. Som sagt då har jätte bra koll på alla kommandon samt hur man beter sig i support osv. Sker de någon gång att de blir stressigt och jobbigt så gör jag de bästa av situationen och försöker ta de lugnt och bara göra mitt jobb istället för att stressa.
——————————————————————————————————————
KORRUPTION: Korruption kan vara att t:ex om man är Donation Ansv och man tar Swish via sitt mobil nummer för att då tjäna pengarna under ärendet. Också att spawna in import bilar till sig själv eller olika vapen. Också som staff kan man ge ut roller så att ge sina vänner eller sig själv kriminell eller medlem utan att köpa/ansöka är korruption.
———————————————————————
Abuse: abuse kan vara att man dör under ett scenario och väljer att noclips iväg och revva sig. Samt under ett bankrån att man krockar och väljer att springa upp på ett berg när polisen är väldigt långt ifrån och väljer att noclipa bort en bit fram för att klara scenariot. Alltså kortfattat att använda sina staff permissions ändast för att vinna Scenarion och förstöra rpn genom att använda noclip m.m
————————————————————-
/noclip: Man blir onsynlig och kan åka runt på servern och då speccar folk.🧐
———————————————————
/setjob: man ger individen ett speciellt jobb genom att skriva dens id oc jobbid till jobbet💼
———————————————————————————-
/togglename: man ser allas steam namn samt id 🌍
———————————————————————
/giveitem: man ger en specifik spelare en sak genom att skriva hans id och spawn namnet på vapnet eller va de nu än är🧸
————————————————————
/v man spawnar in en bil🚗
————————————————————
/ban man bannar en spelare🚀
————————————————————
/unban man skriver Hex id sedan anledning🧨
———————————————————-
/addkey man spawnar in en nyckel till sig själv genom att skriva dens namn efter /addkey🔑
————————————————————
/spec (id) man väljer ett id och speccar då den specifika spelare👁
———————————————————-
/spec man får upp en lista på alla spelare och kan då
Välja vem man vill specca🤔
———————————————————
/freeze man fryser en spelare så att personen inte kan röra sig sen om man vill ta bort freeze så gör man /freeze igen så går den bort och allt blir som vanligt.❄️
———————————————————————
/tpm man sätter ut på mappen var man vill bringas till så gör man bara /tpm så kommer man dit👋🏻
—————————————————————
/bring man bringar en spelare till sig.👅
————————————————————
/goto (id) man bringas till en spelare🤠
————————————————————-
/skin man ger sig själv eller en annan spelare skin menu.👩‍⚕️
————————————————————
/svban man ger en spelare en 60 minuters bann😋
———————————————————-
/revive (id) man ger sig själv eller en annan spelare en revive.🫀
————————————————————-
/unfreeze men unfreezar en spelare☃️
—————————————————————
/ooc man skriver ett ooc meddelande
till servern som de borde tänka på m.m📑
————————————————— ————
/sc man skriver i staff chatten📚
————————————————————
/giveitem man ger en spelare ett item.🪀
————————————————————-
/who man kollar om spelaren är medlem icke medlem krim🎫
——————————————————-
/kick man kickar en spelare💣
———————————————————-
/togglename man ser spelarnas id samt steam namn👣
————————————————————————————————————————————————————
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Har inte så bra koll på donation, men är väldigt snabb lärd!

Senast ändrad:
+rep Ser dig kompetent till detta då du är kunnig om servern och är en snäll person. Hoppas man får se dig som staff i framtiden!

+rep Denna grabben har man känt länge han har fantastisk Rp samt en jätte bra servervakt. Denna person är väldigt mogen ooc och trevlig Du förtjänar denna +rep hoppas man får dig som staff för att underlätta för servern<3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka