Nekad Gab | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gab

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198273469391/

Ditt Hex-ID: 110000112ab1bcf

Vad är din discord tagg? gahbinator#4246

Vem var det som bannade dig? Tuggummi

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Sluta lalla ~Tuggummi. Återstår: 1 dagar 6 timmar 50 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sparkade på en bil, men från början så var det inte ens mitt fel då jag blev kallad busunge för att jag inte ville köpa hans bil. Jag tycker att det är väldigt tråkigt att det finns sånna människor på servern men jag har lärt mig till nästa gång att jag inte ska hämnas.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det kom fram en kille i en rosa mercedes och frågade om jag ville köpa hans bil då sa jag nej tack och då lägger han kommentaren jävla busunge gå och tjäna pengar så kanske du har råd och sen så sparkar han på min bil cirka 4-5 gånger så jag sparkar jag på hans bil. Sen fick jag direkt ban tycker att det var en felaktig ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Japp jag tycker att det är en felaktig ban då jag inte har gjort något fel direkt jag blev kallad busunge bara för att jag inte ville köpa en bil dessutom får jag min bil söndersparkad och det är fel, sen att jag sparkar tillbaka 4-5 gånger och sen blir det ban för mig tycker jag är orättvist då jag inte lallade utan gav tillbaka för att ha kallat mig grejer och sparkat på min bil.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min senaste ban var när jag typ var ny på unive och inte visste reglerna och råkade ta fram basebollträ utan att vara krim men efter all denna tid så har jag sen dess blivit medlem, läst reglerna bra och ska bli kriminell snart med mina vänner så har lärt mig mycket av spelet sen sist och vet vad jag gör. Min Första ban var för att jag var på ett ställe där man kan plockar Valmo med en kille utan att vara medlem viste ej att jag inte fick vara där.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat låta bli o sparka tillbaka men i själva situationen så blir man arg när man blir kallad för busunge bara för att man inte ville köpa en bil men jag har lärt mig att man inte ske ge tillbaka och kanske vara bättre en honom men ibland blir man arg och kan ej stoppa sig själv i såna situationer. Även om jag kunnat göra annorlunda tycker jag ej detta scenariot förtjänade en ban för jag faktiskt använde mig av sunt förnuft då jag skulle bli lika arg om det var i verkligheten som när jag i spelet RPade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp och det är att inte ge hämnas eller ge igen och kanske visa sig vara bättre istället och bara reporta personen istället men jag har lärt mig en läxa och kommer nästa gång reporta och gå vidare med mitt RP någon annan stans och låta han som var omogen och dum vara ifred.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka