Accepterad Gaabbeee | Medlem ansökning [Jensen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaabbeee

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199123106897/

Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel aka Gabbe

Vad är ditt discord namn? Gabbe#3101

Vad är ditt födelsedatum? 29 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade en dålig uppväxt. Pappa var alkoholist och mamma med. Gabbe (Min karaktär) hade en väldigt dålig liv. Han var också mobbad i skolan. Ingen ville vara med honom och alla såg honom som ett äckligt litet barn. Till och med lärarna i hans skola tyckte han var konstig. Han vågade inte berätta till sina föräldrar om detta för han var rädd att dem skulle göra något hemskt. Men Gabbe Hade alltid en dröm, Han ville vara polis konstapel. Han följde sina drömmar och började plugga efter gymmnasiet till just det yrke han älskat....

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive föratt jag har kollat på många youtubers som har spelat där. Jag spelade innan på Unive fast när det kallades för Multistaden. Tänker försöka sprida servern genom att rekommendera den till olika kompisar!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker det är en härlig server att spela på och trevliga folk och folket i staff teamet. Tycker också servern har utvecklats mycket om man jämför men dem gamla dagarna! :)

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att just Unive servern är en rolig och härlig server att spela på. Och det är den. Vill komma ett steg till med servern med att bli medlem.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Min karaktär ska ju heta Gabbe Smith. Jag skulle vilja vara polis. Gillar det yrket och har varit det mycket på andra svenska serverar. E.x gamla MaktRP. Jag ska också sprida mycket glädje och jag ska rpa så bra som möjligt om jag får chansen att blir polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill att Unive ska växa ännu mer och jag vill ju såklart hjälpa med det. Alla i staff teamet jobbar hårt på servern och jag vill se till att dem får sina drömmar uppfyllda!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Inte just nu. Spelar inte på så mycket serverar längre föratt dem som jag har spelat på har haft stora förändringar och vissa finns inte ens kvar. Så nej inte för tillfället. Kommer dock att vara en aktiv spelare på Unive!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp det förstår jag fullständigt! Ni i staff teamet har ju annat att göra än att bara kolla ansökningar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka