Nekad g_broder_g | Medlem ansökning [Lars.Svensson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g_broder_g

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper

Vad är ditt discord namn? fri_min_broder

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Abdi Ali och är 32år. Han växte upp i Rosengård så han växte upp bland vapen och droger. Han visste redan som barn att han inte skulle bli kriminell och han visste även då att han vill bli polis och hjälpa staden med att stoppa det kriminella svinen. Abdi som person är han väldigt snäll,omtänksam,rolig,mycket energi. Abdi kan även bli arg och sätta ner foten och säga vart gränsen går men han vill helst inte göra det.

Abdi älskar även att köra runt i bilar eller motorcyklar. Abdi har alltid älskat att köpa en bil och sen maxa den och fixa ordning den och köra runt och vissa upp sina bilar för andra folk. Abdi älskar även att åka runt med sina kompisar i sina bilar och pumpa musik och ha en bra känsla med dem.

Abdi har alltid älskat att va med vänner och åka och lyssna på musik. Abdi har aldrig gillat det kriminella personnerna. Men abdi själv säger att han hade lätt kunnat sjkuta nån eller döda nån ifall den har gått på hans familj för abdi säger att hans familh betyder allt och att familjen kommer först.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög och stabil rp nivå. Jag kommer bidra med roliga scenarion och att jag är aktiv. Jag kommer bidra med att göra allt jag kan för att flera ska börja på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan va glad för den andras skull för man ändå tyckte scenariot va kul och att man knappt bryr sig om vem som vinner att man bara tykcer det e kul.

Hur hittade du Unive? På swe list

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka