Nekad G73 | Medlem ansökning(Hugge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G73

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199353730176/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? G73#9999

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Max Blomdahl han är 27 år gammal han har ett speciellt intresse och det är ett yrke vid namn Polisen han har alltid drömt om att vara polis och kan allt inom det yrket han har gått på polis högskola i 5 år han har jobbat som polis i andra städer som ortenwave city bryggeriet city m.m han har haft en ganska så lätt uppväxt hans mamma och pappa hade gott om pengar men hans mamma hade MS🧡 så hon kunde inte riktigt gå så bra men dem överlevde Max blev myndig och skaffa flickvän och flytta till Los Angeles i ett hus Max arbetade med att vara mekaniker där och han flickvän var en influenser en dag så fick Max sparken från sitt jobb det slutade med att han inte kunde betala hyran längre så de fick komma in i Sverige igen men på flygplanet tillbaka så dumpade hans flickvän honom för han inte hade pengar så han flög till ortenwave city men han kände inte sig riktigt hemma där så nu har han bokat en biljett till Unive city

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem på Unive för att jag har en bra rp nivå och jag kan även göra så andra som inte kan rpa kan lära dem lite när dem gör fel.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett väl utvecklad rp nivå och många reports till dem som in kan bete sig och rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om jag hade förlorat ett scenario då hade jag tagit det och bara accepterat det och tänkt att jag kanske klarar det nästa gång.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den i fivems server lista.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka