Nekad G36 | Medlem ansökning [187an]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G36

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? g36_g36

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Hussein, han är 24 år gammal 23 år gammal fyller 24 om 2 månader.
Abdi är ny i stan och vill leta efter ett jobb samt nya vänner o Kanske en ny brud vem vet.
Abdi har haft ett ganska tufft i sitt live på grund av att hans mamma avled när han bara var 12 år gammal det krossade Abdis hjärta han viste inte vad han skulle göra i sitt liv utan sin mamma Abdi mamma gjorde allt för han men inte längre, Abdi sa att inget skulle gå i hans väg han ska göra sin mamma stolt så han börja sköta sig i skolan han fick bra betyg tills han blev 16 då gick allt snett i hans liv han började med droger samt sälja droger det förstörde hans ungdoms live han börja få brev av polisen för att komma ni station för förhör för grejer han har vitnat.
Efter 2 år började Abdi bli ren han sluta med droger han sluta sälja han sökte jobb och fick jobb på en pizzeria och det gick bra för han i pizzerian tills han blev 22 han bestämde sig att ta ledigt i 2 år nästan.
Det var allt för Abdi :))

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jävligt skön Rollspel samt har Abdi blivit pappa till en gris i Unive.
Kommer erbjuda massa till er på Unive till 100% jag är omtyck av alla så länge jag är skön mott andra så är dom sköna tbx.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Typ att man är med i ett gäng men man tycker on det andra gänget vi säger hypotetiskt att dom två gängen har krig och en av dom som är med i gänget hjälper det gänget man krigar mot,

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Kan du ge exempel på några av dem? I cfx listan tyckte att det var en nice server :)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, det har jag :)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48timmar på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka