Accepterad G25 | Ban Överklagan [zyphe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G25

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199396288097/

Ditt Hex-ID: 11000015597f661 (Hex)

Vad är din discord tagg? Afroman.513

Vem var det som bannade dig? Zyphe

Bild på banmeddelande: arrabaa.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffs valde att banna mig eftersom på klippet som blev inskickat såg det ut som att jag sköt en grabb utan att det var sista utväg vilket givetvis inte är okej. Extremt dumt av mig att begå ett sådant regelbrott då jag inte är den typen av spelare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en stor aktivt skott lossning med mitt gäng. Mina grabbar hade varit ute och riktat och skjutit mot personen i fråga, sen när jag såg ett läge att få föraren på han tog jag det vilket jag ser nu i efterhand var väldigt dumt av mig och jag hade kunnat göra något bättre av hela situationen och väntat tills hans bil dog eller han gav upp då vi var överlägset många och fanns andra möjligheter till roligare scenarion. Till mittförsvar var det en väldigt stor skottlossning där och dom kom upp och krävde att veta vilka vi var med och min grabb har redan börjat skjuta mot han. Men det var väldigt dumt och det ska inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår ju exakt vad ni menar och tar hänsyn till mina misstag och lär mig utav dem givetvis, dock hela scenariot i helhet var extremt kaos och det var rätt svårt att få en riktig uppfattning av vad det var som egentligen hände. Jag ber om ursäkt för mitt misstag och kommer inte att göra om det, jag har verkligen tagit in allt och verkligen tänkt efter för att lära mig så gott jag kan av mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hålla det mer socialt genom att först och främst kommunicera med mina andra gängmedlemmar för att få en helhetssyn på det hela så att jag kunde göra något roligare än att bara skjuta personen vi jagade, extremt dumt av mig och göra ett sånt beslut att bara skjuta, jag hoppas ni är villiga och ge mig en chans och bevisa er att detta endast var ett engångs misstag och att jag normalt sätt verkligen inte spelar såhär och alltid prioriterar den sociala delen först.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Framöver kommer jag att tänka på att inte skjuta i sådana tillfällen utan istället försöka hjälpa dem andra i min allians att jaga honom och få stopp på honom och kidnappa istället för att hoppa ut där och skjuta, jag brukar alltid hålla det socialt men just i detta tillfälle tänkte jag inte till riktigt och jag har funderat över denna bann och insett mitt misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka