Nekad G25 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G25

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199396288097/

Ditt Hex-ID: 11000015597f661

Vad är din discord tagg? afroman.513

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild på banmeddelande: Univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag sköt mycket, och jag var en röd markerad spelare. Hade delvist ingen respekt emot servern och jag kände att jag kunde göra lite vad jag ville. Hade bara alltså inget konsekvenstänk. Förstår mitt fel men ni som unive staffs borde också tänka att de gått länge sen den här händelsen skedde och jag står för mitt kast det va jävligt dumt utav mig och i slutet av dagen så är de ni som väljer ifall jag får komma tillbaks eller inte. Bannen tycker jag personligen inte va så grov eftersom att på den tiden där jag sköt så mycket så va de aktuellt runt hela kriminella rpn att skjuta i sådan nivå som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad av Philip320 eftersom att jag sköt en hel del. Anledningen till det var eftersom att rpn var väldigt knäckt och alla kriminella på servern valde att skjuta väldigt mycket och då deltog jag i trenden och valde att göra som de andra. Jag sköt en hel del och jag hade inget konsekvenstänk. Men när jag väl körde så trodde jag inte det var en så stor grej att jag faktiskt sköt så mycket på tiden eftersom att det var så många personer som sköt så mycket i kriminella rpn.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var absolut inte en felaktig ban och jag står för felen som jag gjorde. Jag sköt mycket och jag valde att inte bry mig och respektera reglerna på servern. Som sagt så sköt jag en hel del och sedan efter jag vart bannad från Unive så gick jag till en annan server för att testa något nytt då jag hade spelat en lite för mycket unive. Jag tänkte faktiskt ta en paus från unive efter jag vart bannad men sedan så såg jag att det hade kommit upp en ny server och då valde jag att pröva den för att se ifall den var något annorlunda. Som sagt så står jag för allting jag gjort alltså att jag skjutit så mycket som jag gjort, och att jag helt hade velat få en andra chans på unive och visa att jag har lärt mig från mina misstag. Men det har gått en såpass lång tid och det enligt mig är en precis som alla andra bans en vanlig ban.
Anledningen till att jag tycker att det är en vanlig ban och inte en såpass grov ban är på grund av 2 anledningar jag har
Eftersom att det gått ett tag sen jag blev bannad så tycker jag att läget lugnat sig lite och jag har ändå fått lära mig mitt fel
På grund av att kriminella rpn på tiden jag spelade på servern gjorde inflytande på mig eftersom att alla i servern sköt alldelles för mycket på denna tid och inte alls lika mycket som nu i dagsläget. Därför anser jag att i dagsläget så är min ban inte så grov.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit p bannad en hel del felaktigt, bland annat av en före detta staff Akam för en inkompetent ban vilket jag unban ifrån eftersom att man ansåg den vara felaktig.
Har blivit bannad men jag har lärt mig utav mina misstag och jag lovar att jag ändrats sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat hålla mig till en viss gräns skjutningar istället för att bara skjutit så mycket som jag själv ville. Borde ha tänkt på att det fanns konsekvenser till att jag sköt så himla mycket. Det var dumt av mig och jag vet att det inte kommer upprepas igen eftersom att jag har tänkt på vad jag gjorde fel och vet att det ej kommer upprepas.
Men grejen är att på den tiden så va de som en norm att skjuta som jag gjorde eftersom att kriminella rpn var lite vrickad på den tiden och jag blev bannad i samband med en massiv ban incident på grund av att folk lämnade servern. Däremot så skulle jag inte lämna servern och jag hade inte lämnat unive innan jag gick över till andra servern så jag var INTE en förrädare utan jag gick på grund av att jag blev bannad av philip320

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man aldrig ska vara osocial och skjuta så mycket som jag gjorde förut. Det va jävligt dumt av mig och jag lovar att ifall jag ska få komma tillbaks till unive så kommer jag hålla mig till rpn istället för att spela för att spela för att skjuta. Ska göra mitt bästa att hålla mig till så social rp som möjligt. Det kan jag lova.
Tro mig eller inte neka alla mina ban överklagningar men jag säger till er här och nu att jag vet vad jag gjorde för fel och jag vet vad jag ska göra för att undvika att skjuta lika mycket som jag gjorde fel. Allt jag ber om är en andra chans och så vare med det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka