Nekad g1ory_ | Medlem ansökning [swifty]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g1ory_

Aktiv Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? g1ory_

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Gustaf, han är född 2001 och sen han var liten så har han alltid gjort saker rätt och sagt åt de som gör fel att också göra rätt även om folk blir arga och säger att han inte ska säga till andra vad de ska göra så strävar han ändå efter att saker ska bli gjort på rätt sätt t.ex. att hans vänner inte skulle slänga skräp på marken eller att man inte skulle fuska i prov osv. Karl växte upp i en familj där hans pappa var soldat och hans mamma var lärare det gjorde att han växte upp i en väldigt sträng miljö, det fick i sin tur att han blev så som han är idag. Karl var samt väldigt aktiv inom sport, han tränade boxning från när han var 8år tills han blev 16år då han slutade pga. för mycket studier. När Karl gick ut skolan läste han vidare i juridik programmet, där fick han väldigt bra poäng och sedan studerade han vidare för att bli jurist. Efter många år av studerande gick han ut Juristexamen strax efter det ansökte han för att jobba som åklagare, det jobbade han med tills han blev 22år. Men då så insåg han att det inte var rätt jobb för honom efter att en polis berättade hur det var att jobba "ute på fältet", Karl ville omedelbart byta från jurist till ett jobb som är mer närvarande hos de brottsliga och där han kunde hjälpa med att hålla ordning precis som han ville göra från första början. I staden som Karl bodde där var det inte så mycket jobb för poliserna så han bestämde sig för att flytta till en storstad, efter mycket planering och många svåra beslut så flyttade han till staden Unive för att starta en ny karriär inom brottsförebyggande arbete, hålla ordningen på gatorna och hjälpa sina (framtida) kollegor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp för båda parterna och att jag tycker att det är viktigt att båda parterna alltid ska få ett roligt scenario och jag har inga problem med att kanske "förlora" ett scenario med flit så att andra parten också ska tycka att det är kul. Jag kommer också bidra med en hög rp nivå och jag vet redan hur man rpar sen tidigare då jag har rpat på unive sen maj 2023

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid ska göra sitt bästa för att vinna alla scenariorna eftersom det är en del av rpn att båda parterna ska ha det kul i alla scenariorna. t.ex om jag är på ett efterföljande som polis så ska jag inte preja sönder bilen vi jagar utan kanske låta honom köra tills han själv krockar eller tills vi tappar honom för om jag börjar preja honom så kommer han inte tycka att det är kul.
att alltid försöka vinna scenarion är också powergaming

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst reglerna och jag kan dem väl då jag har varit staff. Men här är exempel på några regler: powergaming, att rpa endast för att vinna scenarion och att t.ex bara vilja bli så rik som möjligt eller att skita i att rpa på skottskador bara för sin egen fördel. fearrp, man ska alltid värna om sitt liv och man ska rpa som att karaktärens liv var ens egens liv, t.ex. du har vapen riktat mot dig men du lyder inte vad de säger.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja. Jag har rpat i snart 1 år på unive och jag har ungefär 800 timmar på fivem. Jag har varit helper på unive och jag vet hur man håller en hög rpnivå och hur man ska rpa generellt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad. Kommit precis tillbaka från perma ban. Du får ansöka igen om en vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka