Accepterad g1ory_ | Medlem ansökning [jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g1ory_

Aktiv Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
49
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? g1ory_

Vad är ditt födelsedatum? 19 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Karl Gustaf

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vill göra rätt, har mycket omtanke och vill hjälpa andra

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Har kört sen 2022 typ med den karraktären planen var att bli polis, jag blev det, jag kom ganska långt i polisen flera gånger sen har jag tappat lusten för rp men nu skulle jag kunna tänka mig att kanske börja rpa lite igen med några polare som är kvar på unive och bli polisn igen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kvalitativ rp som är mer utvecklad än bara 3-4 ord utan mer långdragna scenarion och där rpn är fokuset inte att vinna eller typ rpa som en robot och bara fokusera på målet som att endast fokusera på att vinna alla scenarion som man kanske annars hade gjort irl såklart.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? syftet med rp är att vi rpar hittar njutning i att försöka efterspegla riktiga livet så gott vi kan men även rpa på ett sätt där alla har kul. Alltså tar man bort den irl aspekten att t.ex. irl vid ett bankrån så vinner ena parten och den andra blir ledsen att de "förlorade" det vill man ha bort för annars blir det inte roligt för alla och det är en bra kompromiss.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? flera gånger fast mer när jag var ny på senaste hade jag 0 bans på ett år typ när jag förstog rp till fullt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming. att rpa att man har superkrafter och inte tar skada eller typ att bara vilja vinna scenarion och rpa för att bli störst och bäst. OOC ingame, det är när man pratar utanför karraktär typ att jag börjar snacka om discord eller använder ord som "min dator laggar", där är också halv ooc att säga "min hjärna laggar" vill man säga något ooc är det i ooc chaten man skriver inte att försöka snacka halv ooc heller det förstör rpn.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag varit på servern i typ 3-4 år innan

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervjun i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka