Ej Antagen g1ory_ | Chef-jobb ansökan [Galaxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

g1ory_

Aktiv Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
49
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? 💫Galaxy Nightclub

Vad heter du IRL? Leo

Vad heter du på discord? g1ory_

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? sedan maj 2023

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att få upp aktiviteten på jobbet och se till att alla som jobbar där är nöjda och trivs att jobba där. Jag kommer att fixa en ledning som är kompetent och som är aktiv och så tänker att jobbet ska ha öppet oftare istället för att det endast är öppet på fredagar eller hur det nu har varit senaste tiden. Alla anställda ska ha mycket hög rp nivå

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit jobb ansvarig över galaxy så jag har jobbat med ledningen och fört vidare förslag och synpunkter sen vet jag också hur jobbet fungerar och liknande. Jag har också erfarenhet som chef då jag vart chef på Securitas fast jag sa upp det eftersom jag valde att bli trainee istället men jag styrde upp jobbet medans jag var chef och fick upp aktiviteten samt rp-nivån på jobbet.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag 6+ timmar på lovet och ungefär 3-5 timmar när jag har skola

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Nekad, Tyvärr så har vi valt att tilldela chefs positionen för detta yrket till en annan person, tack för din ansökan!

Tillbaka