Accepterad g1ory_ | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g1ory_

Aktiv Medlem
Meddelanden
483
Reaction score
49
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/GLORYY_/

Ditt Hex-ID: steam:11000014aab0609

Vad är din discord tagg? g1ory_

Vem var det som bannade dig? Fille och eminswe

Bild på banmeddelande: bild_2025-06-18_191841778.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kallade fille för "nördjävel", min intention var på skoj men när jag tänker på omständigheterna så kan jag förstå att fille kanske uppfattade det som att jag menade det eftersom jag skrev det efter att han tog beslut att banna mig från polis dcn för att jag lallade med hagfoss och några från ledningen om att jag ville ansöka till EC vapen när jag är ickemedlem fast jag brydde mig inte om att jag blev bannad eftersom jag inte ens är medlem fast om fille trodde att jag var sur över att han bannade mig så ser det ju ut som att jag menade det när jag sa nördjävel så det hade ju varit bättre att snacka med mig först kanske eller frågat varför jag skrev så då om jag hade varit arg pårikitgt hade jag svarat annorlunda typ "jag skrev det för att du är helt dum i huvudet" fast om jag hade menat det på skoj så hade jag nog svarat med "jag lallar bara med dig, inte meningen att du skulle ta illa upp"

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kallade fille för "nördjävel" efter att han tog beslut att dc banna mig från polis för att jag lallade, jag antar detta eftersom han inte skrev anledning och inte sa att jag blev p bannad heller utan insåg det idag men det är vad jag tror hände.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från filles perspektiv = Helt rätt att banna mig. Om man däremot hade räknat in bådas perspektiv så hade vi nog kommit överens utan att det skulle resultera i en ban kanske inte ens en varning då fille hade förståt direkt att jag ser han som en kompis och att jag inte var arg att han dc bannade mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lite småskit, jag blir mycket sällan bannad typ 1 gång om året men jag är inte en problem spelare eller så i rp och jag valde att säga upp min medlem tidigare innan jag blev pbannad för att testa lite andra servrar där mina polare kör fat jag vet att man alltid kommer tillbaks på unive hahaha ville bara dra ut på lite äventyr.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Fanns 2 val, antigen snackat med honom och kommit överens vilket var svårt då jag aldrig fick reda på att jag var bannad eller att inte skrivit det alls eller typ gjort det mer tydligt att jag skämtade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att vara mer tydlig eller skita i det. Och jag vill gärna snacka med dig fille om du kan så kan vi reda ut detta om du också skulle vilja snacka om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka