Nekad G1ocatore1 | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maccko

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199468228215/games/?tab=recent

Ditt Hex-ID: 110000159e1ae77

Vad är din discord tagg? akhi.24

Vem var det som bannade dig? Merov

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ddadadad.GIF

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jo men dem bannade mig för att jag skickade en annan rp server dc till staffs det var för att jag var arg på unive då för att dom drog in all mina roller men nu anser jag att det var en dumt ide och bara för att jag gjorde det har jag ej kunnat spela unive på 7 månader nästan 8 och jag ber helst om ursäkt om de jag gjorde jag frågar bara efter en chans till eftersom jag har blivit mycket mer mogen om ni ser något liknande så kan ni banna mig för att jag kommer ej göra något liknande det lovar jag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. så det var såhär jag gick över till en annan rp server som heter deverse/tropic och då invitade jag alla i min pm som då var några staffs på unive så dom valde att banna mig men jag var grundare på deverse men jag lämnade den för att jag vill fokusera på unive min mål är att bli medlem om jag blir de köper jag krim sedan blir jag sv sedan vill jag bli staff för att hjälpa andra men jag måste först kunna bli unbannad för att jag ska göra det men det är eran val och jag respekterar jag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och jag ber om ursäkt om de jag gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad från min senaste p ban

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde ha gjort annorlunda av att inte skicka invites till staffs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska ej skicka invites till staffs eller gå över till en annan rp server över huvadtaget annars får man perma ban på allt och det vill man ej ska hända eftersom unive e den bästa servern med bra rp nivå bra scripts och en jätte bra grund

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka