Nekad g1ocatore | Medlem ansökning [100gubbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

g1ocatore

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? g1ocatore eller g1ocatore_1124_05636

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Ahmed. Ahmed är 24 år gammal och har ett stort intresse av bilar och klippningar. Han är ifrån irak och bor i botkyrka. Han är född i irak. Han har haft dåligt uppväxt i irak, då hans familj var jätte fattiga och inte hade råd att köpa mat. Ahmed pappa var arbetslös och han var alltid i ett cafe ställe, bland annat brukade han dricka te, spela kort, och hans mamma tog han om honom och hans syskon. Ahmed har många mål med livet. Ahmed är en boxare, och pluggar att bli polis. Han funderar på att bli polis. Polis är hans dröm jobb men han gillar också att klippa hår. Ahmed är en stark person, blir rätt arg, men han är snäll och hjälper folk. Ahmed har i sin uppväxt hållt på med kriminella saker. Han blev hottad, Ahmed så fattig så han behövde bli kriminell för att känna in pengar till sin familj och ge de mat. Ahmed blev tagen av social tjänsten på grund av kriminalitetet. När ahmed blev 18 så släpptes han av social tjänsten han började satsa på skolan och att plugga hårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp. Roliga scenarios. Jag kommer bidra med roliga upplevelse på denna serven. Jag kommer att kolla så att icke medlemmar sköter sig och ta hand om de. Jag ska bidra med inte göra regelbrott i serven och att läsa regler och bete mig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela bara för att vinna man ska ha det kul för både motpartens. Om typ några stormar erat gäng då ska ni ej vinna ni ska ha det kul för båda motpartens. Eller om jag tillexempel blir grippen av en polis ska jag ej slå honom eller skrika och sånt för att både ska ha kul och jag ska låta honom göra sitt jobb ta på mig handbojor och skriva sin lapp och sånt om jag misshandlar honom så blir det dåligt. Både motpartner ska ha kul i scenariot både ska ha lika kul och inte bara förstöra scenariot bara för att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Powergaming är att man inte rpar på sina skador, Rdm att man dödar nån helt random random deathmatch.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört fivem i 1,5 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Discord kontot är inte 3 månader gammal.

Du får ansöka igen 22 Oktober. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka