Nekad G1FFLAR | Ban Överklagan[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199237954513/

Ditt Hex-ID: steam:11000014c27fbd1

Vad är din discord tagg? G1FFLAR #6428

Vem var det som bannade dig? Z77

Hur lång tid var din ban? 8 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag rpade helt normalt hela tiden som jag alltid gör. sedan åker jag bara runt och en person körde in i mig lite så valde att id peaka för att se hans id som jag ej fick tag på dock. sedan körde jag iväg gick in på sjukhuset rpade med sjukhus personalen om att jag fått en bula i pannan osv. sen skrev jag /m till denna individ som speccade mig för att se vem det var då min vän brukar specca mig ganska ofta och valde då att skriva /m och de visade sig att de inte var min vän vilket jag inte tänkte mer på sket i vem som speccade mig. sen råka jag id peaka vid mekonomen då jag har id saken på min mus så när jag svänger är de lätt att komma åt id saken så de gör att jag id peakar och sedan tänkte inte jag mer på de allt var lugnt. sedan tycker jag de är lite konstigt nu i efter hand att specca en i 15 min i streck men de var lugnt för min del.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rpade helt normalt hela tiden som jag alltid gör. sedan åker jag bara runt och en person körde in i mig lite så valde att id peaka för att se hans id som jag ej fick tag på dock. sedan körde jag iväg gick in på sjukhuset rpade med sjukhus personalen om att jag fått en bula i pannan osv. sen skrev jag /m till denna individ som speccade mig för att se vem det var då min vän brukar specca mig ganska ofta och valde då att skriva /m och de visade sig att de inte var min vän vilket jag inte tänkte mer på sket i vem som speccade mig. sen råka jag id peaka vid mekonomen då jag har id saken på min mus så när jag svänger är de lätt att komma åt id saken så de gör att jag id peakar och sedan tänkte inte jag mer på de allt var lugnt. sedan tycker jag de är lite konstigt nu i efter hand att specca en i 15 min i streck men de var lugnt för min del.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja alltså jag rpade helt normalt som jag brukar rpa så ser inget fel i det hela skrev /m för och kolla om de var min vän men nu var de inte de så sket i det, sedan id peakade jag vid meko när jag svängde för de ligger på min mus så de är jätte lätt att komma åt den knappen när man rör på musen och svänger så ser inget fel i nått jag har gjort, rpade helt normalt oavsätt om en staff eller ej speccar mig så ser inget fel. ser ju från din sida att de kan se fel ut när jag råka id peaka där och när jag skrev en /m men i hela fallet så var de ingen fara i de hela. förstår som sagt från din sida till 100% men fallet jag upplevde de som tyckte jag att de var lite felaktigt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså naj. jag ahde den rpn jag alltid har oavsätt om en staff eller ej speccar så vet inte vad jag kunde gjort annourlunda i sånna fall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? bara inte röra id peak knappen men aa

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Nekad, din ban överklagan har flyttats till arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka