Nekad G1FFLAR | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? hampus

Ditt discordnamn: g1ff1ar

Ange ditt födelsedatum 6 December 2008

Varför ska just du bli staff? jag vill bli staff för att göra denna fivem server bättre än vad den är och hjälpa till alla andra på servern alla spelare som verkligen försöker med sin rp. jag vill hjälpa alla spelare på det bästa möjliga sätt och finnas där för dom och ta bort folk som inte ska va på servern av deras handlingar. sen söker jag mycket för de är roligt oxå att vara staff att man får göra större nytta än vad jag gör nu som bara medlem. men har oxå tiden hade inte sökt om jag inte spenderar 9 timmar inne på unive dagligen och om jag inte hade haft tid hade jag inte sökt men jag känner att jag har bra med tid att spendera på staff arbete och serverns rp.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? allt fungerar relativt men de finns mycket att förbättra om man bara kämpar och vill lite så går de att göra saker 80% bättre än vad de är. men krim rpn är ju sådär men tycker även polisens rp är lite sådär med men allt går att förbättra det är inte omöjligt och vill förbättra de som jag kan göra till 100%.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? tillexempel krim rpn det gäller ju att sätta en STABIL grund som fungerar för alla. och de som inte klarar av att anpassa sig ska såklart få åtgärder men man måste vara driven själv och vilja att rpn ska fungera då kommer de bli mycket bättre. men som staff sammarbetar man mycket med andra staffs och hjälper varandra ifall någon gör nått misstag eller ifall de inte vet vilket beslut de ska ta så är man där och diskuterar och kommer fram till en slutsats med varann. men de gäller att vara mer hård från grunden och visa att man verkligen vill förbättra rpn.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att man vet hur man hanterar situationer tycker jag nästan är viktigast. sen hålla en bra attytid mot allt och alla oavsett situation. men man ska kunna argumentera tillbaka mot folk och ha en bra grund i sina handlingar och inte vara helt förvirrad och inte vet vad man håller på med, förklara bra till de man sätter åtgärder på och hantera situationen bra för de skulle aldrig funka ifall man inte vet vad man argumenterar/diskuterar om.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? rpn kommer jag strunta i totalt ifall jag blir staff kommer lägga den tid jag lägger på att rpa kommer jag lägga på staff och mycket mer. just nu är de jul lov och har inte så mycket att göra om dagarna oavsett om de är skola så har alltid tid för detta annars hade jag inte sökt.

Hur länge har du spelat på Unive? 2 år kanske.

Har du tidigare erfarenheter som staff? har aldrig varit staff tidigare nej fast vet hur de mesta fungerar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? allt funkar bra att jobba med men är inte så jätte förtjust i "jobb" delen de är de ända

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka