Inaktuell G1FFLAR | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

G1FFLAR

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Ditt discordnamn: G1FFLAR #6428

Ange ditt födelsedatum 7 December 2008

Varför ska just du bli staff? för jag tycker att rpn överlag på servern är så otroligt låg och villw vara med och kunna hjälpa alla att höja den rpn vi har idag, kunna banna folk, hjälpa i support osv, ifall dom har några frågor om hur dom ska utveckla detta scenario eller liknande vill jag vara med och hjälpa dom så de blir så hög rp överlag på servern. jag vill rensa spelare som inte vet hur man rpar eller som bara åker runt och skjuter. jag kommer sträva efter att försöka höja rpn på servern överlag. jag kommer såklart att utvecklas som staff efter man vart de lite och kommer ta åt mig ifall folk lägger en minus rep att jag kommer ta lärdom där efter ifall jag gör nånting dåligt. jag vill mest bara bli staff för att höja rpn helt och HÅLLET, har tröttnat på att rpa för rpn är så pass låg så de går knappt att rpa med vissa folk, men de finns jätte bra personer som försöker angagera sig inom sin rp och verkligen vill och de vill jag att alla ska försöka göra. kommer försöka specca så många scenarion och icke scenarion för att få en uppfattning om hur deras rp ligger till och sen kanske hjälpa dom där efter och säga vad man kan förbättra inom deras scenario/icke scenario. och kommer kunna specca mycket de är de jag vill fokusera på som mest om jag blir staff och inte hålla på med annat kommer satsa på rpn så gått de går.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? beror på en skoldag, 14:00-22:00. helger kan de bli 12 timmar om inte mer, och sen kommer jag lägga all min tid på speccande och inte rpa.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? kan ju lixom commands å allt sånt där, men annars ingen tidigare erfarenhet men vill såklart lära mig när jag blir staff,

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? kan jobba med alla men helst krim och rp då jag vill satsa på de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka