Accepterad G19___1 | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

G19___1

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? g19_1_2

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Karlsson han är en person som gillar att vara ute med sin kompisar och på fritiden är Anton med sin vän Emil i hans garage då både dom gillar att mecka med bilar dom skulle förberedas sig för ett folk race lopp som var inom några dagar. Dagarna gick och gick men sista dagen innan loppet var dom klara med bilen som dom hade meckat med så dom tog sin väska och drog till cirkel k och hyrde en lastbil där dom kunde frakta deras folk race bil dom hade nu åkt cirka 2 h med last bilen.
Nu var dom framme och Emil skulle vara först med att gå ut och köra första loppet. Anton hade glömt att hälla i motor olja precis innan starten så kom han på det med loppet hade redan börjat efter andra heatet så sprängdes deras folk race bil och EMnil avlivades tyvärr, Men Anton hade mådde ej bra efter som han hade gjort mord på en nära vän så han gick till Polisen och berättade allt som hade hänt så då började en fängelse transport till Unive Citys Fängelse efter 2 år så kom han ut ur fängelset och lovade sig själv att aldrig hålla på med bilar utan att han skulle bli en fin och snäll man som skulle börja jobba som snickare i staden Unive och träffa nya vänner och bilda en fin familj.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en god användning av Sunt Förnuft och därefter kommer jag vara på torget och hitta nya vänner och skaffa social RP tex jag kommer bjuda ut en kompis på fest då det kommer att vara mycket social RP då det inte blir något lallande då jag själv inte Tyrs mig att RPa med dom mindre grabbarna men annars så kommer jag att använda en Hållbar RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man ska spela med Sunt Förnuft och fear RP tex om en polis kommer och riktar på dig ska du inte bvörja springa iväg utan du ska värna om ditt liv annars kan du förstöra hela scenariot och då behöver man ej börja spela FiveM då det finns regler för en anledning

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja RDM är att man dödar någon utan anledning VDM är att man använder sitt egna fordon som ett vapen och dödar någon powergaming är att man ej rpar på sina skador och powergaming 2 är att man spelar för makt och pengar

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag då jag kommer från en 15+ server som jag har spelat på i 4 månader

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack! :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta intervju!

Tillbaka